Min man tycker att jag aldrig tar initiativ till sex
Ja det var vad han sa häromdagen, att jag sällan eller aldrig tar initiativ till sex. Jag har så mycket annat att tänka på att jag i princip aldrig tänker på sex. Om han börjar förföra mig så händer det att jag börjar tänka på sex och blir sugen. Är i princip aldrig kåt längre heller, när vi väl har sex är jag endast lite sugen och får koncentrera mig en massa för att sexet ska bli lite skönt. Tankarna svävar iväg alldeles för lätt vid sex och det händer att jag mest väntar på att han ska bli klar.
Men nu är det så att jag tycker att jag tar initativ till sex ibland. Oftast efter att han påpekat detta då eller att han påpekat att han tycker att vi har sex för sällan. Så jag håller inte med honom där. Jag tycker sex kan vara jobbigt ibland, man måste koncentrera sig, kan inte slappna av när vi håller på att ta på varann därnere. Det känns pinsamt på något sätt att hålla på. Hatar ridställningen och kan inte slappna av i den alls, om det inte är helt becksvart i rummet. Kan bara tänka på att han tittar på mig och det känns jobbigt.
Ja jag vet inte vad jag ville säga med denna tråd, men jag har väldigt lite intresse av att ha sex nuförtiden, det tar mer energi än ger energi. Någon som känner igen sig?