• Smecker

Min man tycker att jag aldrig tar initiativ till sex

BengtH skrev 2014-12-10 13:42:09 följande:

Den kvinnliga sexualiteten är komplicerad och komplex. Mannen måste ha tålamod och vara uppfinningsrik för att få tillträde till vaginan, dvs föreslå massage, smek och överösa henne med komplimanger och ömma ord.

En kvinna i 40 årsåldern behöver mycket tid för att komma igång. 

Nej, det måste inte mannen alls, den kvinnliga sexualiteten är enkel och okomplicerad. Tillträde till fittan får man genom att dra ner trosorna.

När skall du lära dig att det inte går att använda din fru som modell för hur kvinnor är? En kvinna som älskar dig och tänder på dig behöver inte kickstartas som en trilskande moped.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    BengtH skrev 2014-12-10 14:58:08 följande:

Kvinnor i 40 årsåldern som levt i långa äktenskap, behöver avlastning i hemmet, de måste ges mycket uppskattning, kel och smek innan deras vaginor så sakteligen börjar att återuppfuktas. Samma sak gäller nunnor i kloster.

Kvinnor i 40 årsåldern som är frånskilda singlar och träffar strandraggare i Gambia blir oftast genomvåta direkt. De lockas av spänningen och det gör dem kåta och villiga.

Nej, kvinnor i 40årsåldern är ingen speciell art särskild från andra kvinnor. Kvinnor i 40årsåldern är precis lika kåta som kvinnor i andra åldersgrupper.

Din kvinna däremot verkar helt klart vara en speciell art särskild från andra kvinnor. Det har mycket mer med er två som personer att göra, än med hurdana män och kvinnor är i gemen. Att du inte verkar kunna ta det till dig säger ganska mycket om var ert problem ligger någonstans.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Min man tycker att jag aldrig tar initiativ till sex