• Moisbois

BF Juni 2015

Hej tjejer! Ok om jag hoppar in här? Heter Moa och är 24 år. Väntar mitt andra barn med bf 24 juni så är i v5 :) . Bor väster om Stockholm med min lilla familj som består av Sambo samt våran son som blir 2,5 i november :)

• Moisbois
    Paulas mamma skrev 2014-10-23 09:20:36 följande:

Alla skriver om illamående. Jag mår endast lite illa när jag åker bil. Inte särskilt trött, kissar inte ofta, ingen huvudvärk. Mina enda symptom är finnar och lite stick då och då i magen. Är i vecka 5 (4+4) och undrar när de riktiga symptomen ska komma. Eller så får jag vara glad att jag mår bra :) har ni alla ringt och bokat inskrivning hos bm än? Jag har inte bestämt mig var jag vill gå än.

Samma för mig plus att jag har sjukt ont i brösten. Sist jag var gravid så kom illamåendet i vecka 6-7 så jag njuter så länge de håller sig borta. Fast på ett sätt är de ändå skönt att känna lite illamående för då känner man sig lite gravid iallafall :P
  • Moisbois
    avenell skrev 2014-10-23 14:52:43 följande:

Idag är jag i vecka 7+3 och jag tycker fortfarande att jag har väldigt lindriga symptom.

Mina bröst är ömma men det är inget extremt. Jag är tröttare än vanligt, har halsbränna till och från och det är en hel del mat som jag verkligen inte är sugen på. Däremot är jag inte illamående och på det stora hela tycker jag att jag mår nästan som vanligt. Ibland glömmer jag bort att jag är gravid.

Det verkar som att de allra flesta här har väldigt kraftiga symptom och mår väldigt dåligt. Det får mig och undra om det är något som inte stämmer, eller om jag bara har väldigt tur som slipper att må dåligt.

Jag har inte heller så mycket symtomer . Ömma bröst, finnig hud och trött är de som jag märker av. Känner mig inte alls gravid. Har inte ens ringt mvc än för de känns så overkligt :P
  • Moisbois
    Lokattis skrev 2014-10-23 18:58:58 följande:
    Åhhh, det vore inte dumt! Och då har jag ändå varit ledig idag och redan sovit 1,5 timme på eftermiddagen.... smile5.gif
    Ååh vilken lyx! Två dagar den här veckan har jag lagt mig samtidigt som sonen på kvällen :P såå skönt! :)
  • Moisbois
    Malllis skrev 2014-10-26 14:38:15 följande:

Det finns en hemlig grupp på Facebook som en del av oss hänger i. Säg gärna till om ni vill vara med. :)

Jag vill gärna hänga där :) lättare att följa med vad som skrivs då :)
  • Moisbois
    Malllis skrev 2014-10-26 16:59:59 följande:

Ni som vill vara med i gruppen, adda mig Malin Johansson (svartvit bild, glasögon) som vän så bjuder jag in er.

Nu har jag lagt till dig :)
  • Moisbois

Jag tror att de är hon från Uddevalla som är rätt Malin. Eller jag hoppas de iallafall för annars har jag lagt till någon helt random :P

Svar på tråden BF Juni 2015