BF Juni 2015
Tror jag läst för mycket i tidningen :P
Tror jag läst för mycket i tidningen :P
Jag har inga symtom kvar, är ganska säker på ett MA... :(
De kan nog vara olika från person till person när dom kommer. Jag skulle nog gissa på att de inte är något farligt. När jag väntade sonen så hade jag så flera ggr hade massor av symptomer i två dagar och så några dagar utan och så med osv.
Men är du jätteorolig så ring din bm så kan hon nog lugna dig och lyckas hon inte med det kan du ju ringa gynakuten
Om de är någon här inne som är med i den hemliga gruppen på fb så får ni jätte gärna lägga till mig i den :) jag heter Moa Åkerström och har en svart/vit/grå bild (vi är bara 3 med de namnet så de är lätt att hitta mig) :)
Någon mer här som är sjuuuukt trött på kvällarna? Sitter på jobbet och ska jobba till halv 8 hela den hår veckan och ögonen går redan i kors.
Tyvärr så blir de mycket mf/ma snacka i början av graviditeten och de blir de i ALLA trådar :/. Men de är inget man kan undgå. Finns ju folk som har försökt att få barn i flera pr/månader och när man väl blir gravid så är de ju ens största rädsla så då överanalyserar man ALLT istället för att bara njuta. Ni ska se att efter v 12 så börjar de roliga snacket om barnvagnar, kläder, ul bilder osv de är bara att stå ut :)
Jag har också bara ömma bröst så ni är verkligen inte ensamma! :) men jag förstår att man blir nojig av att höra om alla mf och ma för jag gör de också :P men jag tänker som så att ingen graviditet är som den andra och vi får helt enkelt njuta av att bara ha lite ömma bröst :D
Kommer ni förresten att ta reda på vilket kön ni väntar? Kanske en tidig fråga än så länge men eftersom namn redan diskuteras så. :)
Hoppar in!
20 år, har en dotter på 1,5 år. Plussade i söndags och beräknad slutet av juni 2015. Bor utanför Jönköping :)
När kommer ni berätta för släkt och vänner? Om ni inte redan har gjort de alltså. Vi kommer nog inte berätta något förens efter v 12. Om de inte är någon som frågar innan dess dvs :)
Uääk. Tröck i mig nudlar och sen glass efter de nu på kvällen. De skulle jag inte ha gjort. såå jäkla spy färdig så att de finns inte :/
Äter mitt val kvinna :) här brukar de rekommendera det :)