• Liiten

BF Juni 2015

Hej och grattis till er alla! :)

Jag plussade igår på BIM +3 :) Har inte berättat än för min karl då han kommer hit förs ikväll, vi flyttar ihop om någon månad :)

Det jag känner av än är ett svagt illamåående när jag behöver äta (känner inte hunger längre), en lindrig mensvärk och dofter som är starkare än vanligt. Vissa dofter jag älskat klarar jag inte av längre och andra som jag aldrig märkt förut är jätte tydliga nu. :)

Jag är 24år och snart bosatt i Eskilstuna :)

• Liiten

Efter att ha läst allas symtom här så lider jag smått med er och inser att jag har det troligen väldigt lätt. Det jobbigaste jag har är en enorm trötthet utan dess like..

Men finns det någon som har tips på hur man kan hålla sig vaken under en heldag på jobbet?? Jag somnar nästan ståendes efter halva dagen.. :/

• Liiten

Jag tänkte ringa bm på måndag :) är då i v.5.. Men undra om jag får skriva in mig i en stad jag ännu inte bor i, någon som vet???

• Liiten
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 17:48:07 följande:

Jag kommer gå i grannbyn då den barnmorskan jag har där är lätt den bästa jag haft (haft 4) . Vi har ju fri vård eller vad det heter så det bör väl inte alls vara något problem, du ska tillochmed flytta dit ju :)

Jo det är sant att jag flyttar dit men känns ändå som att de skulle kunna sätta sig på tvären över att jag just nu bor 45mil där ifrån.. :P
  • Liiten
    Mirella skrev 2014-10-13 20:23:35 följande:

Om det är så varför läggs så mycket energi på att diskutera det då istället för att diskutera massa annat?

Vad tror ni att ni väntar, tös el pojk?

Jag tror jag väntar en liten tös, varför vet jag inte men en känsla säger så :) lär märkas med tiden om det ändras ;)
  • Liiten
    VioloLaviose skrev 2014-10-14 10:05:29 följande:

Vi ska ha stor släktträff i november, det kommer bjudas på alkohol och jag är inte den som är den. Hur tusan ska jag göra?!

Agera chaufför till folk? :D
  • Liiten

Jag kanske är lite knäpp eller nått men jag glädjs mycket över barnet som är på väg fast ändå inte. Det hela känns så overkligt verkligt på något vis..

För att orka med att inte direkt känna mig över lycklig av nyheten att ett barn är på väg så har jag tagit ett väldigt praktiskt synsätt på det hela. Jag letar helt enkelt all information jag kan om olika saker som är nödvändiga för barnet när det kommer. Men jag har fastnat på transport-i-bilen punkten.. Måste man ha babyskydd eller finns det en bilbarnstol som kan användas från BB?? (Nej jag köper inget ännu men vill veta vad som ska inhandlas när det är dags) :)

• Liiten
    joseeffin skrev 2014-10-16 16:09:47 följande:

Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.

Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan

Ett riktigt stort GRATTIS till dig :)
  • Liiten
    hemligönskan skrev 2014-10-23 16:40:29 följande:

Alltså är SÅÅÅÅÅ sugen på godis och ben n Jerry's! Men det stod i appen för min vecka (6+3) att man ska undvika sötsaker! Så vågar inte äta nåt. Åååh men gud vad sugen jag är.

Imorgon ska vi förresten på vårt andra VUL för att se om hjärtat slår :):)

Står det varför man inte ska äta sånt???
  • Liiten
    hemligönskan skrev 2014-10-23 17:10:03 följande:

Typ att det är ett kritiskt skede och att man inte ska äta det då. O sen så stod det om alkohol nikotin och droger.

Dricker inte ens kaffe just nu men det enda som betyder nåt är ben n Jerry's! Omg säger jag bara. Så sugen.

Åh vad underbart att höra.. Jag borde också vara i typ 6+1 och det ända jag får i mig utan att spy är citrusfrukt och chokladgodisar som typ polly.. :/ Borde jag bli oroligare än vad jag är?????
Svar på tråden BF Juni 2015