BF Juni 2015
Ja vad roligt! :D
Gött med en som har gjort det en gång innan också hehe ;)

Ja vad roligt! :D
Gött med en som har gjort det en gång innan också hehe ;)
Godmorgon tjejer :) här började dagen tidigt med bebisgos. Knasunge!
Söt! Min 10 9.5 månaders ville med vakna 06 men där var det skrik ????????
Detta med hungern. Jag var så noga med maten då jag var gravid, smååt ingenting och unnade mig inte mer än annars. Man ska äta varierad kost, mycket grönt. Min bm sa att en liten fruktsallad om dagen var det enda man egentligen behövde.
Kaskadkräktes i tolv veckor, det enda jag levde på var banan och nyponsoppa. Sen kom matsuget! Gick upp 20 kilo totalt.
Är tokhungrig nu! Blir att fixa lite lax eller något (det jag levde på innan).
Detta med hungern. Jag var så noga med maten då jag var gravid, smååt ingenting och unnade mig inte mer än annars. Man ska äta varierad kost, mycket grönt. Min bm sa att en liten fruktsallad om dagen var det enda man egentligen behövde.
Kaskadkräktes i tolv veckor, det enda jag levde på var banan och nyponsoppa. Sen kom matsuget! Gick upp 20 kilo totalt.
Är tokhungrig nu! Blir att fixa lite lax eller något (det jag levde på innan).
Jag tycker att det låter så himla mysigt med allas symtom! :)
När börjar det? Vi är ju alla i väldigt tidigt stadie, men i vilken dag (efter BIM) började era symtom och vad har ni?
BIM i söndags - Jag har mest en "obehagskänsla" i magen, varvat med lite molvärk, dålig i magen. Började få ont i brösten nu på eftermiddan och illamående. Men är det för tidigt att känna sånt? Är det inbillning?
Har slemmig vita flytningar, vet att det är normalt men är så orolig att det är något annat och början till MF. Någon som haft det och fått missfall? Eller hör det ens till missfall?
Hej,
Jag är en 27 år gammal tjej som fick veta förra veckan att jag är gravid. Är i vecka 6 nu och har BF 1a juni.. Det är mitt första barn och det kom väldigt oväntat då jag gick på RMC för endometrios.. men efter att de spolat äggledarna verkar det ha gått vägen av sig själv - känns underbart!
Det är mitt första barn och nu är jag lite nervös för att inte få i mig tillräckligt med näring under de här första kritiska veckorna. Har köpt MittVal Kvinna som jag tar 1 tablett 1-2 ggr/dag och sedan är jag en sunt människa för övrigt. Rör på mig 3-4 ggr/veckan och äter ganska varierad kost.
Några råd från er som varit med förut? Något som är extra bra att äta nu i början?
Är laktosintolerant men visst ska inte det spela någon roll?
Kram Malin
Åh, förresten! Jag har varit förkyld nu sen i fredags. Bara jäkligt snorig, ingen hosta, halsont osv, inte tagit nån medicin. Det borde väl inte vara nån fara för magen?
Hej!
Mitt namn är Louise och jag är ny här.
Jag är gravid i v.6. med första barnet.
Men jag oroar mig så himla mycket att något ska vara fel eller att jag ska få mf eller liknande.
Jag har som stickningar under naveln till och från hela tiden, ibland lite molvärk i hela magen. Jag är även förstoppad! har ont på vänster sida som går ut i nedre ryggen.. ibland som stickningar på både höger och vänster sida. BORDE JAG OROA MIG??? :(