Inlägg från: joseeffin |Visa alla inlägg
  • joseeffin

BF Juni 2015

Therese2014 skrev 2014-10-02 19:31:20 följande:

Hej, hoppar in här då jag plussade i tisdags med första barnet, första försöket:) enligt beräkningar är jag i vecka 5(4+2). När ringde ni bm?

Jag ringde bm direkt då jag plussat. Jag fick tid runt vecka 8-9 förra gången och runt samma nu. Jag bad om samma bm så längtar tills jag sitter i väntrummet igen! Var på bvc med dottern för två veckor sen o råkade stöta in i min bm på mvc samtidigt. En stor sak man delar med någon.
  • joseeffin
    VioloLaviose skrev 2014-10-03 03:41:58 följande:

Ni som varit gravida förut, har ni börjat få symptom olika tidigt? Jag har redan känningar i ligamenten och (tror) jag är illamående från och till . (Kan vara önsketänkande) Är bara i 3+3 :(

Brukar alltid få annars från veck 7 typ

Jag väntar på symptom :(

Förra gången fixk jag en svampinfektion (usch) veckan innan mitt plus, det tog jag som ett symptom. Tröttheten är under kontroll, illamående har inte kommit riktigt. Det enda jag har är molande värk i magen.. Tuttarna är lika opåverkade som innan. Klämmer lite på dom o det enda som händer är att de läcker gammal mjölk (slutade amma för drygt fyra månader sen).

Vid denna tiden förra gången hade jag illamående, var aptrött och klarade inte av ngn mat alls.
  • joseeffin

Kan inte minnas att min oro var såhär stark förra gången. Peppande ord efterlyses! För visst är det en bebis i min mage på G trots att jag bara har molande växtvärk i magen?

• joseeffin

Är också aktiv i fb-grupp (dold) jag var med då jag var gravid med min dotter. Var så roligt att följa alla där, könns som igår alla födde.. inte 8 månader sen :')

Tio dagar kvar till UL, eller 9 snart. 16/10 på em blir det av, direkt efter föräldragruppen. Är så nervös! Känner mig inte gravid. Men vad har jag att jämföra med? Kaskadkräkningar och tappad matlust?

• joseeffin
    Malinzzon skrev 2014-10-09 09:57:51 följande:

Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)

Lill-Smurfen, ett magiskt växande frö!
    Min sambo var med då vi väntade vår dotter men denna gång går jag själv. Han jobbar i Norge nämligen.

Han var med vid några mvc besök och varit med en gång på bvc.
  • joseeffin

Kan någon ta bort mig från bf-listan? Fått ett ma och väntar på att kroppen stöter bort graviditeten nu.

Lycka till alla ?? kramar

• joseeffin
    joseeffin skrev 2014-10-11 11:53:23 följande:

Kan någon ta bort mig från bf-listan? Fått ett ma och väntar på att kroppen stöter bort graviditeten nu.

Lycka till alla ?? kramar

Jag har köpt gravad lax o ska köpa sushi imorgon. O ädelost!
  • joseeffin
    joseeffin skrev 2014-10-11 11:53:59 följande:
    Jag har köpt gravad lax o ska köpa sushi imorgon. O ädelost!
    Köpt allt det där bara för att jag ska trösta mig själv med allt jag tycker om.. inte för att fira ngt så jobbigt alltså
Svar på tråden BF Juni 2015