BF Juni 2015
Hej, hoppar in här då jag plussade i tisdags med första barnet, första försöket:) enligt beräkningar är jag i vecka 5(4+2). När ringde ni bm?
Hej, hoppar in här då jag plussade i tisdags med första barnet, första försöket:) enligt beräkningar är jag i vecka 5(4+2). När ringde ni bm?
Ni som varit gravida förut, har ni börjat få symptom olika tidigt? Jag har redan känningar i ligamenten och (tror) jag är illamående från och till . (Kan vara önsketänkande) Är bara i 3+3 :(
Brukar alltid få annars från veck 7 typ
Fått tid för tidigt UL 16/10.. Känns nervöst!
Kan inte minnas att min oro var såhär stark förra gången. Peppande ord efterlyses! För visst är det en bebis i min mage på G trots att jag bara har molande växtvärk i magen?
Är också aktiv i fb-grupp (dold) jag var med då jag var gravid med min dotter. Var så roligt att följa alla där, könns som igår alla födde.. inte 8 månader sen :')
Tio dagar kvar till UL, eller 9 snart. 16/10 på em blir det av, direkt efter föräldragruppen. Är så nervös! Känner mig inte gravid. Men vad har jag att jämföra med? Kaskadkräkningar och tappad matlust?
Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)
Har det skapats ngn fb-grupp?
Kan någon ta bort mig från bf-listan? Fått ett ma och väntar på att kroppen stöter bort graviditeten nu.
Lycka till alla ?? kramar
Kan någon ta bort mig från bf-listan? Fått ett ma och väntar på att kroppen stöter bort graviditeten nu.
Lycka till alla ?? kramar