• Gummsan

BF Juni 2015

Lite rosaaktiga flytningar igår. Hoppas inte det är kört nu.

• Gummsan
    Hemlig78 skrev 2014-10-20 19:05:50 följande:

Jag lämnar Er

De aprikosa flytningar jag fick igår och idag var ett MI samma dag= 8+2 :(

Usch tårarna bara sprutar :(

Lycka till alla

Kram <3
  • Gummsan
    stooorafamiljen skrev 2014-10-21 14:27:11 följande:

Hej på er alla!

Hoppas att det är okej att jag hoppar in här?!

Jag är 3år och är gravid med sjätte barnet eller (sjätte & sjunde barnet) om det blir tvillingar igen.

Jag är 6+5 (v7) har första inskrivningen nu i början på november och då ska jag ta blodprov inför kubtest.

Magen har blivit stor och jag har spänningar. Mår upp och ner men är ofta trött.

Hur mår alla ni andra?

Väntar med 6e (inga tvillingar innan och nog inte nu heller)

Känner mig jätte uppsvälld. As trött och hugger i magen ibland. Annars bara lycklig än så länge :-P
  • Gummsan
    Fläderpärlan skrev 2014-10-21 19:30:30 följande:

Är det kört? Molvärk från och till idag, slemmig blodblandad flytning nyss. Är i vecka 7 (6+2)

Snälla :( :(

Har ni haft sex kan det bero på det då man har sköra slemhinnor <3
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-10-27 18:42:15 följande:

Åh jag känner mig som världens bitch. Det var absolut inte meningen att göra någon upprörd eller förbjuda någon att prata om något. Absolut att ni ska få prata om sånt som ni känner att ni behöver. 

Ville bara förklara hur jag känner. när ni pratar om ma/mf och saknaden av symptom så blir jag helt nojjig. Jag känner mig nämligen så ogravid som jag bara kan, bortsett från ömma tuttar! Och då går ju såklart mitt huvud igång och tänker: men tänk om något är fel? Men det är ju just det som är saken, inget behöver vara fel för att man mår bra.

Och ja dessa humörsvängningar alltså. Nyss satt jag och bölade över att jag gjort er upprörda med mitt inlägg.

Ber om ursäkt till alla som tog åt sig!

Kan glädja dig lite med att jag har ALDRIG haft symtom som illamående, kräk, ömma bröst.

Tröttare ibland och lite svullna tarmar möjligtvis och jag väntar mitt 6e barn.

<3
  • Gummsan

Jag har vetat/tagit reda på könet alla 5gångerna. Denna gången ska vi försöka hålla oss :-P

Har ni namnförslag till oss? Barnen vi redan har heter Jonathan, Jimmie, Alicia, Elin, Ronja, Kim & Benjamin.

Jag gillar Oliver och Villemo och gubben Viggo och Lovis.

• Gummsan
    Alvolina skrev 2014-10-28 16:43:44 följande:
    Oliver gillar vi också:)

Ringde centrumhälsan idag men de gör tydligen inte ultraljud. Hon hänvisade mig till ett mobilnr men jag minns inte vad det var för ställe. Konstigt att de inte har tid när det är privat tänkte jag. Vet du något mer ställe i Borås? Känner helst inte för att behöva åka till Göteborg:/
    Jag hade inga problem att få hos Janos Amosy. Sa bara att jag vill boka ett tidigt vul. :-O
Svar på tråden BF Juni 2015