BF Juni 2015
Lite rosaaktiga flytningar igår. Hoppas inte det är kört nu.
Lite rosaaktiga flytningar igår. Hoppas inte det är kört nu.
Jag lämnar Er
De aprikosa flytningar jag fick igår och idag var ett MI samma dag= 8+2 :(
Usch tårarna bara sprutar :(
Lycka till alla
Hej på er alla!
Hoppas att det är okej att jag hoppar in här?!
Jag är 3år och är gravid med sjätte barnet eller (sjätte & sjunde barnet) om det blir tvillingar igen.
Jag är 6+5 (v7) har första inskrivningen nu i början på november och då ska jag ta blodprov inför kubtest.
Magen har blivit stor och jag har spänningar. Mår upp och ner men är ofta trött.
Hur mår alla ni andra?
Är det kört? Molvärk från och till idag, slemmig blodblandad flytning nyss. Är i vecka 7 (6+2)
Snälla :( :(
Jag är Personlig assistent.
Vill också vara med på FB Heter Linda E Svärd :-P
Åh jag känner mig som världens bitch. Det var absolut inte meningen att göra någon upprörd eller förbjuda någon att prata om något. Absolut att ni ska få prata om sånt som ni känner att ni behöver.
Ville bara förklara hur jag känner. när ni pratar om ma/mf och saknaden av symptom så blir jag helt nojjig. Jag känner mig nämligen så ogravid som jag bara kan, bortsett från ömma tuttar! Och då går ju såklart mitt huvud igång och tänker: men tänk om något är fel? Men det är ju just det som är saken, inget behöver vara fel för att man mår bra.
Och ja dessa humörsvängningar alltså. Nyss satt jag och bölade över att jag gjort er upprörda med mitt inlägg.
Ber om ursäkt till alla som tog åt sig!
Ja temperament också i och för sig och lätt till tårar/bli berörd.
Jag har vetat/tagit reda på könet alla 5gångerna. Denna gången ska vi försöka hålla oss :-P
Har ni namnförslag till oss? Barnen vi redan har heter Jonathan, Jimmie, Alicia, Elin, Ronja, Kim & Benjamin.
Jag gillar Oliver och Villemo och gubben Viggo och Lovis.