BF Juni 2015
Fanns en till för något år sedan men hittar han inte nu
Fanns en till för något år sedan men hittar han inte nu
Har så jävla ont långt ner i magen idag. Usch så nojjig verkligen. Vill inte få missfall.....
Ja vill också vara med på fb. Linda E Svärd
När kommer man med i gruppen då?
Ni som mår illa i vilken vecka började det?
Har aldrig mått illa innan när ja vart gravid och va lite rädd att jag åkt på magsjukan som har vart här hemma men ingen har spytt sen lördags och nr 2 va sista gången i tisdags. Har inte ont i magen. Är i V5+5. Inte spytt än men mår illa och känner mig kritvit.
Gulkroppen är det
Fin bild <3
För er som ej är med i fb gruppen. Här va min lilla böna igår <3
Var på VUL idag och allt såg bra ut. En sån lycka<3 dagarna stämde exakt och jag ska även få komma tillbaka i v.14 om 6 veckor för återkontroll. Ingen speciell anledning utan bara för att kolla att allt fortsätter som det ska. :)
Hm, knepigt... Enligt mina blodvärden har jag för lite järn, men jag kan inte ta järntillskott då jag redan har så mycket problem med förstoppning :(
Alla symtom borta sen några dagar tbx Tänk om bebis dött :'(
Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!
Bara jag som ännu dör av trötthet och orkeslöshet varje dag??
Hej alla godingar
Ville bara dela min otroligt kaotiska situation som visade sig bli alldeles underbar..
Träffa pappan till barnet straxt efter det tog slut med mitt ex efter 2.5år. Blev pang förtjust och vips så blev jag gravid efter några veckor. (mitt i att jag kämpade för att få köpa ut huset vi ägde ihop, banker, behöver jag säga mer?!) Han har 2 barn och vill absolut inte ha ett till, just nu, kanske om några månder (dummaste kommentaren någonsin tror jag)
Kortfattat så blev jag efter jobbigaste veckorna i mitt liv, innan jag tog beslutet, dumpad mitt i smeten, alldeles själv och rådvill...
Men i dec började jag träffa en suuuuperfin kille som accepterar att jag är gravid och får mig att må superbra Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda men just nu strålar jag och är superlycklig
Jag sms all fakta som har med henne i magen (yes, det är en flicka) att göra till "pappan", men i mina ögon försvinner han mer och mer, han är biologisk pappa, visst, men om allt går som jag hoppas, inte så mycket mer..
Att vara pappa har inte med blodsband att göra, utan om man finns där och att man faktiskt ÄR en pappa.
Annars har jag haft tur i graviditeten, är i v 24 nu och mer än halvvägs, trots moderkaka framåt så känner jag henne nått galet mycket. När jag vart på ul trodde hon som utförde det att jag hade en blivande gymnast i magen.
Mådde illa första 6-7 v, annars mått förvånandsvärt bra. Först nu har jag gått ner på halvtid trots tungt fysiskt arbete som undersköterska på ett äldreboende.
Köpt dom mesta stora saker till henne, barnet, min dotter (fortfarande konstigt att säga det) och ska snart börja måla om i det som ska bli barnrummet. Inga mamma kläder ännu men börjar bli dags för byxor iallafall.. *phu*
Så slutorden måste nog bli, snart vår, känslorna på topp, löjligt nykär, hon sprattlar värre än värst i magen, äger mitt eget hus, fast jobb som jag älskar, körkort och bil och underbara människor runt mig Ibland kanske det faktiskt händer?!
Stor kram på er alla där ute