• Lokattis

BF Juni 2015

SofieLo skrev 2014-11-10 18:59:33 följande:

Hej på er :) ! Vill gärna hänga med er här :) ! Plussade i lördags, mycket oväntat efter att vi snart skulle köra igång med syskonförsök inom ivf, sonen på 5,5 år är ivf-barn. Men efter att mensen dröjt runt 7 veckor tog jag som sagt ett test, och där stod det GRAVID :D . Ska på ett tidigt ul om 3 veckor vilket känns skönt, inskrivning i slutet av denna månaden på mvc. Känner massor av "mensvärk" och stickningar, och illamående kommer och går. Har varit väldigt trött och växlande i humöret speciellt den senaste månaden, och VÄLDIGT lättrörd. /Sofie

Grattis!
  • Lokattis
    Fiiaaa skrev 2014-11-11 19:37:49 följande:

Privat ul imorgon, v11+3. Skitnervös! Men om allt ser bra ut imorrn ska jag sluta nojja! Hoppas hoppas! Håll tummarna =)

Håller tummarna stenhårt!
  • Lokattis
    MiWe skrev 2014-11-11 21:12:04 följande:

Gaaah, KUB/UL imorgon!!!  Håll tummarna för positivt besked... *supernervös*

Spännande! Håller tummarna!
  • Lokattis

Kram på dig MiWe, jag kan bara föreställa mig hur jag kommer att må kvällen innan KUB... Hoppas du har fått sova inatt. Kom ihåg att för de allra flesta så går det bra. Kram!

• Lokattis

Jag har ju mått illa sedan v6 ungefär men inte kräkts utan haft ett ihållande illamående av och av till. I förra veckan kändes det som att det var på väg att ge med sig men nu har det blivit värre än någonsin, är i v 10+2 idag. Fick nyss springa till toaletten för att kräkas, trodde det skulle gå över snart - inte bli värre?! Har nu tagit en postafen, så rätt snart kommer jag ligga utslagen på soffan. Tur jag stannade hemma från jobbet idag...

• Lokattis
    VioloLaviose skrev 2014-11-13 09:42:29 följande:

Vem var det man skulle Adda för o komma in i fbgruppen ?

Det står längst ner i trådstarten! TinkyWinky heter hon.
  • Lokattis

Var på inskrivning hos bm idag och fick RUL-tid den 13 januari. Vi skulle få tid för KUB-UL också och det borde bli inom de närmaste veckorna. Spännande tider!

Idag åker jag till min pappa (50 mil) som ska opereras för pulsåderbråck på måndag... Mindre kul, men hoppas jag kan muntra upp honom med att berätta att jag är gravid.

Svar på tråden BF Juni 2015