BF Juni 2015
Läkemedelsfrågor..
Hur gör ni med receptfria läkemedel? Jag har haft noll tolerans fram till för en vecka sen då jag testade Novalucol och Novalucid. Jag kräks ju så mycket och verkar ha fått överproduktion av magsyra. Det svider i halsen typ jämt.
Sen nu har jag varit och köpt Postafen. Nå tankar om den? Testat? Den har ju använts sen urminnestider (nämen, 30-40 år minst), så den borde ju vara safe.
Sen mer av ett wildcard.. Redugas mot uppblåst mage. Jag har varit som en spärrballong sen dag 1 och jag är så fruktansvärt jävla less på att alltid känna mig extremt mätt trots att magsäcken är tom. Har ni testat den? Eller har ni andra tips mot problemet? Jag fiser inte eller så, men rapar typ hela tiden. Visste jag inte bättre så skulle jag tro att det är magsäcken som är uppblåst.
Men jag led verkligen mina v 6-14 av magsjukor, illamående, uppblåstkänslan i magen och den där magkatarrkänslan hungrig/tom fast uppblåst..
Jag hoppas de blir bättre för dig, själv har jag inte tagit annat än postafen, bra fil/yoghurtar och härdat, barnmorskan sa att de berodde på hormonerna, då trodde jag henne inte, inte heller när panghuvudvärken slog till,men nu när allt lugnat sig så kanske de va så iaf. Nu har jag bara uppblåstheten kvar då o då och en jobbig känsla som faktiskt ökat att jag blir helt Jävla matt emellanåt de e som att de kommer från magen, blir aptrött från magen och ut i hela kroppen så jag måste sätta mig eller ligga o vila en stund..
Så du är inte ensam :)