BF Juni 2015
Är väl bara till att inse att inte ens jag slapp illamåendet då Ihop med vecka 10 tågade det in... Typiskt nu när jag ska jobba igen!
Seaband är inköpta och väskan fullproppad med yoghurt, bananer och digestive...
Är väl bara till att inse att inte ens jag slapp illamåendet då Ihop med vecka 10 tågade det in... Typiskt nu när jag ska jobba igen!
Seaband är inköpta och väskan fullproppad med yoghurt, bananer och digestive...
Det var någo som frågade om man kunde höra hjärtljud i vecka 10, och det kan man. Min bm tror jag är i vecka 9+ alltså vecka 10 och vi hörde ett litet galopperande hjärta igår på inskrivningen :) hörde även med sonen i vecka 10-isch. lyckorus!
Hur har ni det med vikten?
Jag har en del kilo över sen innan och nojjar ju lite över det, men i morse ställde jag mig på vågen och till min förvåning har jag tappat 4 kilo?!
Är ju inte den som mått illa utan har kunnat äta som vanligt nästan.
Bör jag oroa mig eller är det hormonerna som hoppat på rätt plats bara? Har alltid haft väldigt svårt att gå ner, troligtvis pga hormoner säger läkarn, men aldrig blivit kollad...
Igår fick jag första frågan om det är barn på gång :-P
Träffade en gammal kollega och när jag satte mig ner brevid honom så tittade han länge på magen och sa "alltså förlåt om jag frågar men är det bebis på gång hos er?"
Var ju bara till att blåneka allt vad jag kunde är min sambos föredetta arbetsplats också så vill inte att det sprids som en löpeld där
Är ju bara i 9+5 än så känns tidigt att berätta! Men det är svårt... Ser ju ut som vecka 20 på kvällarna...
Åh vad avis jag blir på er som redan får se era små rackare:) jag är i v.11 (10+3) nu och min barnmorska sa att man får vänta till rul v.18 i landstinget där jag bor. Är 24 år och i övrigt frisk (förutom rejäl övervikt) och därför får man inte kub, inte ens vul:( svårt att kunna slappna av innan man kan få på BILD svart på vitt att det faktiskt är något i magen och att man inte inbillar sig (trots att jag spytt som en gris och har alla möjliga symtom). Hur ska jag stå ut till v.18? Vill se plutten nu!!:)
Idag känner jag mig totalt ogravid!
Noll symptom...
Känns lite jobbigt
Ska till bm om en vecka, vad ska man säga för att få ett tidigare UL än vecka 19?
Känns helt galet att berätta för släkt och vänner till jul när jag inte ens tror på det själv att det finns något där inne...
Herregud mitt immunförsvar är i botten!
Har haft en sjukdag på 2 år innan, men nu sen jag blev gravid är jag sjuk för tredje gången! Jätteont i halsen
Blir Alvedon och jobba ikväll, annars får jag ju ingen lön alls nästa månad typ..
Någon som känner igen sig? Varför blir det såhär helt plötsligt?