BF Juni 2015
Skaffa Bafucin istället :)
Tack för att du sa det!
Imorgon har jag inskrivning, ska bli spännande!
11+2 nu och kan hålla med om att tiden går så fort!
Hoppas jag kan på något sätt få bekräftat att det finns något där inne som lever som det ska imorgon.
Just nu känns det helt galet att berätta eftersom jag inte känner någonting :-O
Nu är jag inskriven och klar!
Sa till BM att det känns så jobbigt att behöva vänta till vecka 19 när jag inte känner något.
Så hon fixade en tid imorgon bitti åt mig så jag ska få se pyret
Tyvärr är sambo iväg så jag får gå själv, men det får gå bra det med
Fy vad nervös jag är! Känns inte alls lika bra att gå själv idag som det gjorde igår...
Drömde inatt att det var helt tomt där inne!
Fanns inget och hade aldrig funnits :-S
Tur jag har tid på morgonen iaf så jag slipper vara nervös hela dagen!
Nu är jag tillbaka hemma igen.
Fick en bra BM och en läkarstudent, han gjorde ultraljudet.
Han fick till en klockren bild direkt när han nuddade magen, såg direkt det lilla pyret och ett pickande hjärta Då kunde jag dra en lättnadens suck och sen bara njuta. Han höll på extra länge med eftersom han höll på att lära sig
Allting såg perfekt ut där inne
11+ 0 trodde dom istället för 11+3, och det stämmer helt med vad jag trodde från början från ÄL räknat.
Så nu ska jag njuta av att jag mår väldigt bra istället för att oroa mig!
Kram på er!
Igår friade han till mig! Nu är frågan om vi ska satsa på giftemål innan förlossningen eller efter? Skulle ju vara så mysigt med ett gravid bröllop
Jag måste nog berätta rätt så snart, även fast jag helst slipper.
Jobbar som personlig assistent och kommer ju förmodligen få full gravidpenning och då gå hem redan i slutet av April.
Vi är bara 2 assistenter och den andra har sagt upp sig och slutar nu i jul. Så det letas ju efter en ny nu och det är tydligen svårt att hitta rätt. Så känns ju snällast att berätta snart så det finns lite tid att hitta en ersättare för mig.
Men usch vilken ångest! 2 personalbyten så tätt är ingen höjdare hos den brukaren jag jobbar, men går ju inte att göra något åt Hon visste inte att jag var gravid och jag visste inte att hon tänkte säga upp sig