Inlägg från: Isabella89 |Visa alla inlägg
  • Isabella89

BF Juni 2015

Kattungen: jag är ganska mycket nybörjare känner jag. Fick en egen symaskin i födelsedagspresent nu i somras. Men lite har jag sytt :)

Nej, så påverkad var jag inte. Men det var skönt att ha de där pappadagarna tillsammans, men det tror jag gäller annars med ;) allting var så nytt och amningen blev det inget med men han kunde då hjälpa till på ett annat sätt också. Visst, det stramade lite vid ärret och ibland var det lite obehagligt men tycker inte det gjorde ont direkt.

Tror jag mest satt med dottern i famnen när vi var hemma, ville knappt lägga ifrån mig henne. Ja, maken höll henne en del med såklart :)

Nu kommer dottern att vara 3 år när syskonet kommer så jag räknar inte med att det blir lika lugnt om dagarna då ;)

• Isabella89
    Beatrissan skrev 2014-12-17 18:47:39 följande:

Är det någon mer som har huvudvärk? Har sprängande huvudvärk till och från allt från en timme till en hel dag i en -två veckor nu... Kollade trycket hos bm igår och de va normalt (120/70). Hon mena på att det är vanligt i graviditeten..... Men jag vet inte...

Föra graviditeten var mycket bättre än va den här hittills varit. Någon mer som har huvudvärk eller hört att det är vanligt? (har aldrig haft ont i huvudet tidigare om jag inte haft feber o varit sjuk)

Hade en rejäl huvudvärk för ett tag sen. För mig var jag spänd i nacke och axlar. Fick massage på jobbet och dagen efter var den helt borta.

Pratade med bm om det och då blodtryck var bra trodde hon att det hade med rygg, nacke eller axlar att göra.
  • Isabella89

Köpte en kappa förra graviditeten, begagnad. Har under tiden jag inte behövt den lånat ut den till nära och kära. Kommer få tillbaka den precis efter jul. Under tiden lånar jag en jacka av min mamma som har en storlek större än mig. Är rätt lös i modellen med :)

• Isabella89
    skorstenen skrev 2014-12-20 13:34:21 följande: