• Magnus1978

    Vad söker tjejer 2014??

    Jag har en fråga!  Va söker dagens tjejer egentligen för sorts killar? Jag kan bara tala för mig själv att jag är en helt vanlig och hårt arbetande kille på 36 år. Jag har ordnat liv och hem inga betalnings anmärkningar,inga sociala/psykiska problem och har aldrig vart eller kommer bli kriminell. Jag ser mig själv som en snygg och trevlig kille och brukar få höra att jag är social och glad. Detta verkar tyvärr inte räcka för att träffa någon.  Jag har tidigare skrivit en liknande tråd och fick mycket respons men är fortfarande singel och ledsen över det. Vad gör jag för fel??
  • Svar på tråden Vad söker tjejer 2014??
  • Nyfiken gul

    För att få ett förhållande så krävs det nog att man har samma syn och förhoppningar om framtiden, att man verkligen VET vad vad man vill och inte bara jiddrar runt och flyter med och aldrig kan bestämma sig.    Vill du ha barn och familj får du nog räkna med att det inträffar NU - helst igår - tjejer i samma ålder som dig eller något yngre vill inte vänta med sånt - det är nu som gäller. 

    Övrigt i ett förhållande är jämställdhet viktigt.  Att båda tar lika mycket ansvar för hemmet och det som ska göras och att det är en självklarhet för båda. 

    Jag känner inte dig så jag vet inte vad som blivit knas i dom försök du gjort men alla har vi ju negativa sidor och ett bra sätt att få ett förhållande att fungera är ju att fundera och begrunda dom egna negativa sidorna och göra något åt dom.  Att man inser att vissa negativa sidor är ett problem eller att dom kan bli ett problem och sen försöka hitta andra vägar att gå istället.  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vad söker tjejer 2014??