Inlägg från: Anonym (Missnöjd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Missnöjd)

Blev livet som du tänkt dig?

So

Det ser ut i dag endast missnöjd vet dock inte hur det kommer bli ..

• Anonym (Missnöjd)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2014-09-27 16:42:36 följande:

Haha, nä. Hade planerat att gifta mig och skaffa barn med killen jag träffade för 6 år sedan. Var på god väg med förlovning och bostadsrätt och husdjur när han började misshandla mig. Jag är glad att livet inte blev som jag tänkte mig med honom. Nu har jag en snäll kille och all tid i världen att resa runt jorden, plugga färdigt osv utan att nån pressar mig till giftermål eller barn.

Så då ville du inte ha han egentligen med andra ord oavsett om han inte misshandlade dig .
  • Anonym (Missnöjd)

Nej Finns inte mycket att va nöjd över , verkar ju inte bli bättre heller mest en massa förluster uppofringar men inget annat .. Nej Nu får man ta dagen som den kommer det finns i get nöje i det heller.

• Anonym (Missnöjd)
    Zerafina skrev 2014-09-28 11:33:48 följande:

Jag är inte klar än på länge Är 36 år idag, och kom till en vändpunkt i mitt liv i våras då jag av olika anledningar ställdes inför ett avgörande val - att vinna eller försvinna.

Valde livet och klippte med i princip allt jag byggt upp och omgett mig med de senaste 7-8 åren och började om på ett blankt blad. Familjen finns inte där så jag får stå på egna ben men har mina mål klara och fasta, dessutom har alla de smällar jag erfarit tidigare gjort mig till en starkare individ.

Nu har jag fått jobb på heltid, fått bostad, funnit en underbar man och med siktet inställt på drömutbildningen känns allt väldigt ljust och hoppfullt Och vad skönt det var att kunna skriva detta (stor vändning på gång)!

Vinna eller försvinna ? Vem är det dj har maktkamp med ?
  • Anonym (Missnöjd)
    Zerafina skrev 2014-09-28 11:33:48 följande:

Jag är inte klar än på länge Är 36 år idag, och kom till en vändpunkt i mitt liv i våras då jag av olika anledningar ställdes inför ett avgörande val - att vinna eller försvinna.

Valde livet och klippte med i princip allt jag byggt upp och omgett mig med de senaste 7-8 åren och började om på ett blankt blad. Familjen finns inte där så jag får stå på egna ben men har mina mål klara och fasta, dessutom har alla de smällar jag erfarit tidigare gjort mig till en starkare individ.

Nu har jag fått jobb på heltid, fått bostad, funnit en underbar man och med siktet inställt på drömutbildningen känns allt väldigt ljust och hoppfullt Och vad skönt det var att kunna skriva detta (stor vändning på gång)!

Kommer du från undre världen ?
  • Anonym (Missnöjd)
    Anonym (Ensam) skrev 2014-09-28 13:19:07 följande:

Vad har hänt dig om man ödmjukt får fråga? 

Ja lättare att svarta på vad som inte hänt Gissar att det som inte hänt händer snart väldig jobbigt , just nu är det lång hård väg att ta sig upp och vet inte var man ska börja men försöker hitta positiva saker och positiva energier .lättare bland folk som är sug själv .
  • Anonym (Missnöjd)
    Anonym (Ensam) skrev 2014-09-28 13:19:07 följande:

Vad har hänt dig om man ödmjukt får fråga? 

Har gått ta några stora viktiga beslut som kan ses negativt men jag lever efter det fr.o.m. nu .
  • Anonym (Missnöjd)

Nej det blev det inte för mycket avundsjuka och illasinnade människor tyvärr .... Men larma is à bitch för alla dessa hoppas jag .

Svar på tråden Blev livet som du tänkt dig?