Det enda som är så som jag vill ha det är min ekonomiska situation. Jag har inte pengar i överflöd, men jag har så det räcker till bra mat, budgetkläder till mig och barnen, bil, boende, lite semester i Sverige om somrarna osv.
Jag är väldigt ekonomisk.
Jag har två barn som jag älskar, men sedan är det stopp.
Jag är en nedtrampad och nedbruten människa som ständigt blir utnyttjad av andra oavsett hur högt jag skriker nej. Ingen har någonsin lyssnat och tagit hänsyn till mig. Vare sig min egen make, min egen familj, andra släktingar, vänner, chefer osv.
Har varit så sedan jag var litet barn...
Det enda jag har önskat mig genom åren är att någon någon gång skulle prioritera mig. Bry sig om mig, lyssna på mig, göra något för min skull, ta hänsyn till mig. Ställa upp för mig. osv. Jag har pratat, skrikigt, bett om hjälp osv. Men det har inte hjälpt.
Jag är verkligen ingen sådan person som ber om hjälp i överflöd. Det är väl typ 2 händelser på de senaste 20 åren som jag bett om hjälp och stöd vid, men inte fått.
Är det då konstigt att jag har formats till en mussla med hårt skal?
Jag är så ensam att det gör ont i själen! Jag finner ingen mening med livet och jag ser inte längre någon glädje i någonting.