Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

halv naken kvinna, fri. täckt kvinna förtryckt ??

Anonym (Muslimah) skrev 2014-09-28 22:46:55 följande:
    Vad vet du om vad jag upplevt?

Du missuppfattade gravt mitt inlägg, jag täcker mig inte för att slippa flirtande män och sexuella anspelningar, jag skrev att jag täcker mig pga min tro.

Jag beskrev skillnaden jag upplevt mellan att vara islamiskt klädd och att vara otäckt.

Du citerade mitt inlägg, varför svarade du inte på min fråga. Vad är frihet för dig? Är det verkligen att visa mer hud än du är täckt? Varför sitter din frihet i dina kläder?

För mig är frihet att välja min livsstil, att få leva på det sätt som gör mig lycklig .

Vad är ditt problem med det?
    Friheten sitter i att få göra som man känner för utan att behöva tänka på vad andra tycker och tänker, du måste väl ändå kunna erkänna att de andra i din församling (eller vad man kallar det) skulle reagera negativt om du valde att klä dig på ett annat sätt? Du har en heligskrift som berättar för dig hur du ska tänka när det gäller kläder, jag kan klä på mig vad jag känner för utan att behöva tänka på att jag kan bli förskjuten eller få dåligt rykte om mig.

Nu är jag inte någon som springer omkring väldigt avklätt men jag har mitt eget val när det kommer till kläder jag vill ha på mig och det är förbannat skönt faktiskt Drömmer
Svar på tråden halv naken kvinna, fri. täckt kvinna förtryckt ??