• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • Anonym (Kåtbrud)
    carlf skrev 2014-09-28 14:35:20 följande:
    Jaja, du får kanske knulla med din kille någon månad efter barnet fötts då. bara vänta att se. 
     Men konstigt han inte vill passa på när du är kåt o kan knulla?
    Jag får känslan att min kille finner mig oattraktiv som gravid. Vet inte hur jag ska lösa den här situationen :(.

Jag kanske överreagerar, känns som att min förnuftiga sida säger att jag ska sluta noja och att det bara är en begränsad tid i livet som jag helt enkelt får nöja mig med att pilla på mig själv, men känslomässigt så känns det skitjobbigt just nu!
  • MrPeasley

Sen på sluttampen på graviditeten så har man ju inte så många val gällande positioner.... svensson samlaget funkar ju inte så bra, om man nu inte är oerhört välutrustad. Men jag blir då inte avtänd av att se en naken gravid kvinna.

• carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:42:42 följande:
    Jag får känslan att min kille finner mig oattraktiv som gravid. Vet inte hur jag ska lösa den här situationen :(.

Jag kanske överreagerar, känns som att min förnuftiga sida säger att jag ska sluta noja och att det bara är en begränsad tid i livet som jag helt enkelt får nöja mig med att pilla på mig själv, men känslomässigt så känns det skitjobbigt just nu!
    Hur var det innan du blev gravid, var det ofta sex, ja o spontant, skedde det?
     Många tjejer blir enormt kåta när de är gravida, ja o säkert många killar som backar när tjejen är gravid? men förstår inte varför en kille backar. på nått sätt är det enormt sexigt med en gravid mage. 
     men sexigaste är fan en tjej som är enormt kåt;)
  • Pillare

Kåtbruden, du får visst knulla även vid den 9:e månaden om du vill så.

Och som du ser här, det finns många män som gillar gravida kvinnor.

• Anonym (Kåtbrud)
    carlf skrev 2014-09-28 14:49:11 följande:
    Hur var det innan du blev gravid, var det ofta sex, ja o spontant, skedde det?
     Många tjejer blir enormt kåta när de är gravida, ja o säkert många killar som backar när tjejen är gravid? men förstår inte varför en kille backar. på nått sätt är det enormt sexigt med en gravid mage. 
     men sexigaste är fan en tjej som är enormt kåt;)
    Vi hade sex flera gånger om dagen innan. Men han tvär vägrar nu. Frågade om han kunde pulla mig men då blev han bara arg. Han vill inte ens känna på min mage.
  • Pillare
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:52:23 följande:

Vi hade sex flera gånger om dagen innan. Men han tvär vägrar nu. Frågade om han kunde pulla mig men då blev han bara arg. Han vill inte ens känna på min mage.

Stackars.
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:52:23 följande:
    oj, ja när du inte får han närmre dig är det inte lätt. sex handlar inte bara om penetrering, utan även som du säger, närhet, smek, kyssar, pillande, kramar, ömhet o värme. får du inte ens det förstår jag att du är frustrerad. sen tittar han kanske konstigt på dig när han kommer på dig när du onanerar????
  • Anonym (Kåtbrud)
    carlf skrev 2014-09-28 14:54:51 följande:
    oj, ja när du inte får han närmre dig är det inte lätt. sex handlar inte bara om penetrering, utan även som du säger, närhet, smek, kyssar, pillande, kramar, ömhet o värme. får du inte ens det förstår jag att du är frustrerad. sen tittar han kanske konstigt på dig när han kommer på dig när du onanerar????
    Han tycker inte ens om mina bröst, tog av mig bh:n och la mig tätt intill honom för att kyssa honom, då skriker han att jag ska ha bh:n på mig. Tog även tag i hans kuk för ville gnida den. Då blev han jätte arg.
  • Pillare
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:02:28 följande:

Han tycker inte ens om mina bröst, tog av mig bh:n och la mig tätt intill honom för att kyssa honom, då skriker han att jag ska ha bh:n på mig. Tog även tag i hans kuk för ville gnida den. Då blev han jätte arg.

• MrPeasley

Vi blev informerade att om man gått över tiden så skall man ha sex, då kommer oftast förlossningsprocessen igång. Det funkade bra med alla våra tre barn. Dagen efter sista graviditetssexet så hade vi en liten bebis :) Men som sagt bara lite statistik på ett väldigt begränsat urval.

Svar på tråden gravid och kåt.