• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • Anonym (Pleaser)
    Anonym (Ol) skrev 2014-09-29 12:52:37 följande:

Är nu gravid med vår andra barn och känner att jag börjar hamna i det här träsket igen.. Kåt som aldrig förr men med en man som har insett att det faktiskt är en liten människa där inom mig. Att hans lilla son eller dotter ligger där inne. Han tyckte det kändes konstigt och fel att ha sex när bebisen är där. Att det känns så himla verkligen när han kan se och känna att bebisens sparkar genom min mage. Märker att samma visa är igång igen nu när han känner bebisens rörelser på magen.. Inget att göra den här gången heller, så nedräkningen har börjat, inte bara till bf!

Lider med dig. Hoppas han ändrar sig och ger dig all sex du vill ha och behöver!!
    Gravida kvinnor är det hetaste och finaste som finns!
    *Kram*
  • Anonym (Kåtbrud)

Jag har sån lust så det riktigt värker! Jag vill bli kysst på munnen och halsen, vill få mina bröst sugna, och bli knullad! Jag är desperat!

• Pillare
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 16:31:55 följande:

Jag har sån lust så det riktigt värker! Jag vill bli kysst på munnen och halsen, vill få mina bröst sugna, och bli knullad! Jag är desperat!

Om du vill att nån annan än din man ska göra detta kan det fixas.
  • In trouble

Han vill fortfarande inte ? ????
  • Anonym (Kåtbrud)
    In trouble skrev 2014-10-04 23:07:10 följande:
    Han vill fortfarande inte ? ????
    Nej :(
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 23:08:53 följande:
    Hur går det för dig då? har du fått till någon orgasm på egen hand nu då?;) ja jag menar själv. 
  • Anonym (GS)
    carlf skrev 2014-10-04 23:16:13 följande:
    Hur går det för dig då? har du fått till någon orgasm på egen hand nu då?;) ja jag menar själv. 
    Fan vad smart du är... Har du inte fått till nån orgasm på egen hand? Ja jag menar själv......
  • wiwi

jag har fantasi att sätta på en gravid tjej.
    någon här som vill o det är ok för både eller gör det hemligt 

• nickname01

Hur desperat... ?
    Volvo cutis
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 23:08:53 följande:

Hur går det? Har han tagit sitt förnuft till fånga ?
Svar på tråden gravid och kåt.