• Anonym (Sperma)

Spermasprut

Var föredrar ni att mannen sprutar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spermasprut
  • villaste

Spelar inte så stor roll.. Gillar det och då kan det komma vart som, beror på vad man gör vid tillfället

• manfrsthlm

jag sprutar mkt,så jag kan avdela till både mun,,ansikte,fitta,,men favorit har jag nog inte,varierar från gång till gång

• Vaken

Jag tar gärna spermasprut båda i och på min kropp. Det finns egentligen bara ett ställe jag inte vill ha det, och det är i håret.

Men jag har två favoriter, på brösten för då kan jag verkligen se hur det sprutar ut och det gillar jag. Också i munnen, för då känner jag hur satsen sprutar in i min mun, och det är också en mysig känsla.

• Har gjort det

Jag har ett mycket kraftfullt sprut och det finns inget bättre än att lägga det i tjejens ansikte. Så sexigt att se henne bli kladdig :)

• panicorion

Föredrar över brösten då jag har en möjlighet att se både hans njutning och även se när han kommer. Munnen. Är alltid spännande med.

• Anonym (Var som helst.)

Var som helst, det är upphetsande att se det. Jag tycker det kan vara lite jobbigt när en kille sprutar i ansiktet för det kommer ofta i håret. 

• Anonym (tydlighet)
    Anonym (Var som helst.) skrev 2014-10-08 15:09:47 följande:

Var som helst, det är upphetsande att se det. Jag tycker det kan vara lite jobbigt när en kille sprutar i ansiktet för det kommer ofta i håret. 

Bestäm dig!

Du kan inte först säga "var som helst" och sedan gnälla över att det är lite jobbigt med ansiktssprut för det kan komma i håret.
  • Var som helst

Jag MENAR var som helst. Jag har självklart, som många andra, blivit sprutad i ansiktet många gånger i olika förhållanden jag haft. Men det KAN ibland vara jobbigt och passar inte vid alla tillfällen.

• Anonym (Karin)

Beror på stunden, men gärna på brösten eller i ansiktet och munnen om jag suger av honom.

• mikey
    Anonym (Karin) skrev 2015-02-09 16:12:57 följande:

Beror på stunden, men gärna på brösten eller i ansiktet och munnen om jag suger av honom.

Jag som kille och säkert många andra gillar spruta precis där du beskriver de ;)
Svar på tråden Spermasprut