Spermasprut
Var föredrar ni att mannen sprutar?
Var föredrar ni att mannen sprutar?
Spelar inte så stor roll.. Gillar det och då kan det komma vart som, beror på vad man gör vid tillfället
jag sprutar mkt,så jag kan avdela till både mun,,ansikte,fitta,,men favorit har jag nog inte,varierar från gång till gång
Jag tar gärna spermasprut båda i och på min kropp. Det finns egentligen bara ett ställe jag inte vill ha det, och det är i håret.
Men jag har två favoriter, på brösten för då kan jag verkligen se hur det sprutar ut och det gillar jag. Också i munnen, för då känner jag hur satsen sprutar in i min mun, och det är också en mysig känsla.
Jag har ett mycket kraftfullt sprut och det finns inget bättre än att lägga det i tjejens ansikte. Så sexigt att se henne bli kladdig :)
Föredrar över brösten då jag har en möjlighet att se både hans njutning och även se när han kommer. Munnen. Är alltid spännande med.
Var som helst, det är upphetsande att se det. Jag tycker det kan vara lite jobbigt när en kille sprutar i ansiktet för det kommer ofta i håret.
Var som helst, det är upphetsande att se det. Jag tycker det kan vara lite jobbigt när en kille sprutar i ansiktet för det kommer ofta i håret.
Jag MENAR var som helst. Jag har självklart, som många andra, blivit sprutad i ansiktet många gånger i olika förhållanden jag haft. Men det KAN ibland vara jobbigt och passar inte vid alla tillfällen.
Beror på stunden, men gärna på brösten eller i ansiktet och munnen om jag suger av honom.
Beror på stunden, men gärna på brösten eller i ansiktet och munnen om jag suger av honom.