Spermasprut
Var föredrar ni att mannen sprutar?
Var föredrar ni att mannen sprutar?
Om han kommer när han är i mig så är ju själva sprutet ganska oviktigt.. Men annars Går jag igång ordentligt på att se strålarna spruta ur kuken och hamnar på mig.. brukar variera mellan brösten, ansiktet och i munnen.
Trevligt att se det resultatet där så många kvinnor vill få sprutet i sig.
Usch jag vill inte ha det där kletet någonstans på mig, endast i kondomen får det hamna!
Helst i mig, känns mer intimt, men känner på hans kropp när han kommer och när vi kör missionären så kommer jag nästan av bara kolla på honom när han njuter.
Vore dock sexigt om han kunde komma på brösten någon gång med.
Helst i mig, känns mer intimt, men känner på hans kropp när han kommer och när vi kör missionären så kommer jag nästan av bara kolla på honom när han njuter.
Vore dock sexigt om han kunde komma på brösten någon gång med.
I mig är mycket upphetsande
men har fått en ny favorit och det är bröst, mun ansikte. Gärna alla tre i ett skott. 
I mig är mycket upphetsande men har fått en ny favorit och det är bröst, mun ansikte. Gärna alla tre i ett skott.
Spelar inte så stor roll. I eller på mig, båda är trevliga på sitt sätt. Vem/dagsform/situation som avgör, vad än resultatet är så är det inget av alternativen som jag ogillar :)
Spelar inte så stor roll. I eller på mig, båda är trevliga på sitt sätt. Vem/dagsform/situation som avgör, vad än resultatet är så är det inget av alternativen som jag ogillar :)