• Anonym (Sperma)

Spermasprut

Var föredrar ni att mannen sprutar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spermasprut
  • Anonym (Oftakåt)
    Anonym (Sofie4) skrev 2018-07-20 23:39:41 följande:

Härligt att höra, fick ett skott igår som nästan var perfekt 

När tog du senast ett skott 

Ohhh.... inte utan att man blir lite hård nu! Börjar fantisera om att få vara med er båda på en gång! :) ;)
  • Anonym (Vill spruta)

Åhhh skulle gärna få spruta i/på

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Sofie4)
    Annnaa skrev 2018-07-21 01:21:04 följande:
    Igår tog jag ett skott. I musen för omväxlings skull. Några gånger har pojkvännen lyckats träffa bröst, mun och ansikte. Annars brukar det hamna en del på brösten ändå om jag väljer att ta det i munnen.

Hur var ditt perfekta skott?
    HejSkrattande

Mycket var det känslan och stämningen som gjorde det perfekt, eller typ ett av de bättreTungan ute

Först hårt pumpad i missionären, så otroligt hett, han ville verkligen.
    Han drog ut och sköt en stråle typ men kraftig och mycket, rakt över magen mellan brösten och upp på hakan. Såg sjukt hett ut när det låg en sträng typ över hela min överkroppHjärta haha
  • Meddelande borttaget
  • Lasse 781
    Anonym (Sofie4) skrev 2018-07-22 22:24:35 följande:
    HejSkrattande

Mycket var det känslan och stämningen som gjorde det perfekt, eller typ ett av de bättreTungan ute

Först hårt pumpad i missionären, så otroligt hett, han ville verkligen.
    Han drog ut och sköt en stråle typ men kraftig och mycket, rakt över magen mellan brösten och upp på hakan. Såg sjukt hett ut när det låg en sträng typ över hela min överkroppHjärta haha
    Jag förmodar, att om han skulle ha mindre kraft i sina skjut så blir det inte lika kul för dig? 
    Varför drog han ut från dig? Är det inte lika kul när han går igång inuti dig och du motjuckar? Är frågan fel ställd?
  • Anonym (69)
    Anonym (Usch) skrev 2015-08-30 11:17:15 följande:

Usch jag vill inte ha det där kletet någonstans på mig, endast i kondomen får det hamna!

Instämmer!

Finner ingen njutning alls i att få kletet PÅ mig eller att svälja. Önskar att jag gjorde det eftersom många killar verkar tända på det, men no.
  • Mr nice
    Anonym (69) skrev 2018-07-22 23:42:30 följande:

Instämmer!

Finner ingen njutning alls i att få kletet PÅ mig eller att svälja. Önskar att jag gjorde det eftersom många killar verkar tända på det, men no.

Tycker du att det blir intimt när mannen kommer i dig utan kondom?
  • Anonym (69)
    Mr nice skrev 2018-07-23 06:18:47 följande:
    Tycker du att det blir intimt när mannen kommer i dig utan kondom?
    Ja, det gör jag. Jag njuter av att han får sin största njutning när min kropp omger honom. Däremot tycker jag att det känns kallt och som att imitera en porrfilm om han ska dra ut och runka fram sprutet bara för att se sin sperma på min kropp.
  • Mr nice

[quote=78904217][quote-nick]Anonym (69) skrev 2018-07-23 09:48:17 följande:[/quote-nick]Ja, det gör jag. Jag njuter av att han får sin största njutning när min kropp omger honom. Däremot tycker jag att det känns kallt och som att imitera en porrfilm om han ska dra ut och runka fram sprutet bara för att se sin sperma på min kropp

Bra där känner vi samma avskyr porr och vad den har gjort med synen på sex ....

Jag vill tömma mig i kvinna det känns äkta och föredrar det !

Det är en underbar känsla att känna värmen och fukten från en kvinnas kön när man inte kan hålla emot längre :)

Svar på tråden Spermasprut