• Anonym (Urk!!)

han äter snor!!

Jag vetefan vart jag ska ta vägen i det här, har ingen att prata med. Vill inte att någon ska veta om det heller för jag skäms!!!!

Jag älskar min man, han är så himla himla bra på alla sätt och vis.

MEN, och ett stort MEN!!!!

HAN ÄTER SNOR!!!!!!! Så jävla äckligt!!
    Han förnekar det, men jag har kommit på honom flera gånger nu!

Hur kommer man över en sån här grej? Kan inte titta på honom utan att se honom som den snorätande lilla äcklet... Urk!!

Vad hade DU gjort om det var DIN man/fru?!?

• Svar på tråden han äter snor!!
  • Anonym (yfff)

För tretton år sedan såg jag den i mina ögon perfekta killen rafsa runt i näsan, plocka ut en tabbe, studera den dinglande kumlen, och stoppa in den i munnen.
    Han trodde inte jag såg..
    Vi är ihop än, jag har inte sett honom göra om det, jag pratar fortfarande om det, och jag ryser fortfarande när jag tänker på det. 
    Men vad är det med folk? Den äckeldiskussionen borde inte jag haft med honom, det borde hans föräldrar förklarat för honom när han var tre, så hade inte detta hänt?!

• Anonym (Olivia)
    Anonym (yfff) skrev 2014-10-01 18:28:20 följande:

För tretton år sedan såg jag den i mina ögon perfekta killen rafsa runt i näsan, plocka ut en tabbe, studera den dinglande kumlen, och stoppa in den i munnen.
    Han trodde inte jag såg..
    Vi är ihop än, jag har inte sett honom göra om det, jag pratar fortfarande om det, och jag ryser fortfarande när jag tänker på det. 
    Men vad är det med folk? Den äckeldiskussionen borde inte jag haft med honom, det borde hans föräldrar förklarat för honom när han var tre, så hade inte detta hänt?!

Haha, min föräldrar sa hela tiden till mig att snorätande var äckligt. Inte slutade jag för det ;)

TS, det är få av mina vänner som inte äter snor. Säg bara åt karln att göra det mer diskret.
  • Anonym (Uuuurk)

Asså jag hoppas ni alla driver nu.. Vem f*n äter snor? Fy satan så vidrigt.

• Anonym (xyz)

Det är bara äckligt när man ser/vet att någon annan gör det. Medicinskt sett är det inget problem. Säg åt honom att han absolut inte får göra det när du eller någon annan kan tänkas se det, och att du inte vill veta något om det.
    Har man låst in sig på toaletten är det fritt fram.

• Anonym (Olivia)
    Anonym (Uuuurk) skrev 2014-10-01 22:12:35 följande:

Asså jag hoppas ni alla driver nu.. Vem f*n äter snor? Fy satan så vidrigt.

Det är bara att supa sina vänner tillräckligt fulla och sedan börja fråga. Svaren man får är förvånande.
  • manfrsthlm
    Anonym (Olivia) skrev 2014-10-01 22:20:51 följande:
    Det är bara att supa sina vänner tillräckligt fulla och sedan börja fråga. Svaren man får är förvånande.
    förr i tiden så användes alkohol som sanningsserum..så där har du rätt
  • Rakad Apa
    Anonym (Urk!!) skrev 2014-10-01 14:57:21 följande:

Jag vetefan vart jag ska ta vägen i det här, har ingen att prata med. Vill inte att någon ska veta om det heller för jag skäms!!!!

Jag älskar min man, han är så himla himla bra på alla sätt och vis.

MEN, och ett stort MEN!!!!

HAN ÄTER SNOR!!!!!!! Så jävla äckligt!!

Han förnekar det, men jag har kommit på honom flera gånger nu!

Hur kommer man över en sån här grej? Kan inte titta på honom utan att se honom som den snorätande lilla äcklet... Urk!!

Vad hade DU gjort om det var DIN man/fru?!?

Jag hade dumpat. Hade känt sånt äckel varje gång jag skulle se människan, så min attraktion för den personen hade försvunnit. För mig så är snorätande lika vidrigt som att äta bajs eller att dricka piss.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (xyz)
    Rakad Apa skrev 2014-10-01 22:27:25 följande:
    För mig så är snorätande lika vidrigt som att äta bajs eller att dricka piss.
    Jag håller med om att det är äckligt att se någon äta snor, men objektivt sett är det stor skillnad jämför med bajs och kiss. Bajs är äckligt på riktigt, en hel del bakterier. Kiss är inte bra att dricka eftersom det innehåller just det som kroppen vill göra sig av med. Det är dock ingen akut fara.
    Snor är sådant som kroppen inte vill ha kvar i luftrören, men det gör ingen skada i magen. Det finns tvärt om undersökningar som visar att det kan vara till hjälp för immunförsvaret. Eftersom det inte är socialt accepterat är det dock vansinne att göra det när det finns minsta chans att någon kan se.
  • Anonym (blä)

Alltså, hur exakt äter man snor? Menar TS att man fräser ut snoret för att sedan äta upp det? Eller enbart att man drar bak det i halsen, som tex när man är förkyld och snorig? Förstår inte...

Svar på tråden han äter snor!!