• Anonym (Urk!!)

han äter snor!!

Jag vetefan vart jag ska ta vägen i det här, har ingen att prata med. Vill inte att någon ska veta om det heller för jag skäms!!!!

Jag älskar min man, han är så himla himla bra på alla sätt och vis.

MEN, och ett stort MEN!!!!

HAN ÄTER SNOR!!!!!!! Så jävla äckligt!!
    Han förnekar det, men jag har kommit på honom flera gånger nu!

Hur kommer man över en sån här grej? Kan inte titta på honom utan att se honom som den snorätande lilla äcklet... Urk!!

Vad hade DU gjort om det var DIN man/fru?!?

• Svar på tråden han äter snor!!
  • Anonym (xyz)
    Anonym (blä) skrev 2014-10-01 22:54:19 följande:

Alltså, hur exakt äter man snor? Menar TS att man fräser ut snoret för att sedan äta upp det? Eller enbart att man drar bak det i halsen, som tex när man är förkyld och snorig? Förstår inte...

Eftersom hon har "kommit på honom" måste det vara via fingrarna in i munnen. Det kan gälla vanliga "kråkor" och då behöver man inte ens fräsa, det är ju bara att pilla ut dem med ett finger.

Att "snörvla bakåt" och svälja är väl inte heller alltid så trevligt, men ibland är det den enklaste lösningen. Är man ensam är det friit fram att dra in så mycket man kan och svälja. Medicinskt sett är det inget fel eller äckligt, det är bara inte accepterat i vår kultur. Det är ungefär som ljudliga rapar vid matbordet, det är helt OK i andra kulturer.
  • Anonym (äckelpäckel)

Jag hade aldrig kunnat radera den synen från näthinnan. Varje gång jag såg honom skulle jag se reprisen på det äckliga och känt avsmak. Hade inte kunnat känna någon attraktion och inte velat kyssa den munnen när man vet vad som nyss kan ha petats in där.

• Anonym (Lycklig särbo)
    Anonym (äckelpäckel) skrev 2014-10-01 23:15:04 följande:
    Jag hade aldrig kunnat radera den synen från näthinnan. Varje gång jag såg honom skulle jag se reprisen på det äckliga och känt avsmak. Hade inte kunnat känna någon attraktion och inte velat kyssa den munnen när man vet vad som nyss kan ha petats in där.
    Håller med dig! 
  • Anonym (P)

Starta en frågetråd och be folk rösta! Jag trodde det var otroligt ovanlligt att folk åt snor, blir väldigt förvånad av denna tråd.

• Anonym (TS)

Men rakad apa; du hade alltså kastat bort en hel familj bara sådär?

Vi har två barn, hus, lån... Allt!! Hela kittet liksom! Kan inte bara kasta bort nästan ett helt jävla decennium!!!

Vet dock inte hur jag ska fixa att gå vidare heller.

• NattaLind

Haha, men herregud, allvarligt talat? Lämna någon för att den personen äter snor? Vet inte folk hur vanligt detta är?

Det är inget farligt, visst, det kanske ser otrevligt ut men som många andra säger - be personen göra det diskret när ingen annan ser så är problemet löst.

Kom igen nu, lämna någon för att denna person äter snor? /faceplant

• Anonym (TS)

HUR man äter snor!? Man stoppar in ett valfritt finger, gräver fram en kråka som man sedan stoppar in i munnen och äter upp. -kräks-

Är det verkligen vanligt att vuxna människor äter snor?

Önskar att jag aldrig sett detta!

• Anonym (TS)

Han äter fortfarande snor!

HELVETE MÄ!!!! Men han fattar inte att jag ser det! Han pillar, som han tror, diskret och sen "råkar" han liksom föra handen till munnen och "ska bara bita lite på tummen...." Typ på nageln.

Varenda. Jävla. Gång!!

Hur dum tror han att jag är!?

Jag brukar fråga ifall han är hungrig eller "är det gott?"

Då svarar han typ "Mäh!? Jag biter bara loss en skarv."

Nääää snor är vad du biter och tuggar i dig, är det så jävla gott liks!? Usch fy fan!!

• Anonym (haha)

Var glad över att han åtminstonde äter upp dom så dom försvinner. Min kille brukar tjoffsa ned busarna på golvet när vi sitter i soffan och man liksom hör hur dom träffar marken.. usch mår illa bara av att tänka på det

• Anonym (usch fy blä)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-06 18:41:55 följande:

Han äter fortfarande snor!

HELVETE MÄ!!!! Men han fattar inte att jag ser det! Han pillar, som han tror, diskret och sen "råkar" han liksom föra handen till munnen och "ska bara bita lite på tummen...." Typ på nageln.

Varenda. Jävla. Gång!!

Hur dum tror han att jag är!?

Jag brukar fråga ifall han är hungrig eller "är det gott?"

Då svarar han typ "Mäh!? Jag biter bara loss en skarv."

Nääää snor är vad du biter och tuggar i dig, är det så jävla gott liks!? Usch fy fan!!

Snorätande skulle inte vara en dealbreaker för mig OM han skötte det jävligt diskret så att jag slapp se det och kunde leva i fullständig förnekelse om snorätandet.

Så här skulle jag gjort. Jag skulle öppet förklarat för min käre make att jag älskar honom men att jag mentalt inte klarar av hans snorätande. Och att min attraktion för honom hänger på en skör tråd på grund av snorätandet. Jag skulle be honom att vänligen respektera mig och aldrig någonsin göra det igen så att jag riskerar att se det.

Om han trots min vädjan fortsatte vet jag inte om jag skulle klara av det i längden dock.
  • Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (äckelpäckel) skrev 2014-10-01 23:15:04 följande:

Hade du känt attraktion och velat kyssa den munnen om du visste att han nyligen har slickat upp din egen lubrikation?
Svar på tråden han äter snor!!