eslah skrev 2014-10-07 18:46:21 följande:
Ok det kanske lät lite hårt och det var inte meningen. Huvudsaken man får utlopp för sina känslor så har ingen annan har rätt att döma.
Men står fast vid att ämnet är känsligt och att ingen hade kritiserat TS om hon hade legat och hulkat i fosterställning, just det irriterar mig något oerhört. Inget fel att må så ska tilläggas, men fasen vad vissa inte kan hantera någon som säger sig må bra.
Där blandas det ihop äpplen och päron hela tiden, att ämnet skulle ha något att göra med hur man blir som framtida morsa är bara helt befängt. Säger inte riktigt att det var så du uttryckte dig, men vindarna pyser lite åt det hållet.
Så det där med att jag är fördomsfull (klart jag är iof, men inte mer än någon annan) kan du stoppa upp någonstans eller plocka upp en spegel, endast en galning kan ha fördomar och känna förakt mot människor i sorg.
Men TS är INTE i sorg...och om någon visar förakt och fördomar mot människor i sorg så är det typ DU. Så jag antar att du ser dig själv som någon slags galning?