• PernillaAndersson

    Gå ut på krogen ihop i Göteborg

    Är bosatt i Göteborg och är sugen på att gå ut på nattklubb nu i helgen, eller en annan helg. Alla mina vänner är upptagna i helgen och eftersom jag ofta jobbar på helgerna men är ledig nu så vill jag passa på att komma ut istället för att sitta hemma. Har varit ute själv en gång förut och kände mig rätt obekväm och bortkommen och skulle tycka att det vore trevligt med någon att snacka med. Detta är en chansning men det vore kul om någon hakar på.

    Är 29 och singel, men tycker inte att ålder, kön eller civilstånd spelar någon roll. Detta är dock inte en dejtingannons.

    3:dje eller 4:de oktober.

  • Svar på tråden Gå ut på krogen ihop i Göteborg
  • gbgtjejjjjj

    Hej :)
    Vi kan gärna höras av nästa gång du vill gå ut en helg. Jag är 23, tjej och bor i gbg. Singel också för den delen.

  • Magnus1978

    Hej! Jag hänger gärna med också! Jag är 36 och är social och trevlig singel kille från Västra Göteborg..

  • PernillaAndersson

    Kul!

    Jag har möjlighet ikväll. Känner för att träffa folk och komma ut helt enkelt.

    Hur ser det ut för er? Och så klart för övriga också på fl.

  • Magnus1978

    Hej! Jag ska ut med två vänner ikväll. Vi tänkte träffas vid 19 tiden för en god middag och ta nån öl på stan efteråt. Du får gärna hänga med om du vill.

  • Magnus1978

    Ja gör det. Vi är två killar och en tjej alla givetvis trevliga och sociala. Skriv ett privat mail till mig isf! 

Svar på tråden Gå ut på krogen ihop i Göteborg