Inlägg från: magelita80 |Visa alla inlägg
  • magelita80

Har fått hemorrojder, hur snabbt hjälper Xyloproct-salvan?? Svara i denna tråd, inte den andra med samma rubrik!

Xyloproct är värdelös. Använde den i en vecka utan minsta förbättring. Sedan tvingade min man mig till läkaren där jag fick utskrivet scheriproct. Läkaren sa att xyloproct är bara bedövande medan scheriproct är bedövande och behandlande. Började känna förbättring efter 2 dagar.

• magelita80

Hur vet du att de är större? Har du varit hos läkaren?

Jag fick det första gången efter första förlossningen och det gjorde ont men det gick. Efter andra förlossningen trodde jag att jag hade flera gigantiska för det gjorde så sjukt ont. Men läkaren sa att det var en liten jag hade. Vill inte ens veta hur det känns att ha stora.

• magelita80

Ja asså jag hade ont men kunde leva normalt gå promenader etc. Men andra gången låg jag hemma och grinade. Jag trodde att jag hade på utsidan men hon sa att det var bara flikar och det är den lilla som var invändig sonm gjorde ont.

• magelita80

Jag använde scheriproct. Läkaren sa att det är väldigt ovanligt att behöva operera bort gravid hemorojder.

• magelita80

Ja jag var tvungen att visa upp de för att få recept. Men samtidigt så visar man upp sig när man föder barn oxå. Men visst det var inte kul att visa upp sig men jag kommer aldrig mer träffa den läkaren.

Svar på tråden Har fått hemorrojder, hur snabbt hjälper Xyloproct-salvan?? Svara i denna tråd, inte den andra med samma rubrik!