• leg4

Hur skaffar man barn?

Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

• Svar på tråden Hur skaffar man barn?
  • Helenmedh

Det absolut lättaste och minst smärtsamma (för din fru) är om ni ser ett barn på stan och roffar åt er det. 
    Problem kan uppstå om ni blir påkomna men då är det bara att blåneka. 

Roffa: Sno, stjäla, ta.
    Påkomna: Någon ser er
    Blåneka: Ljuga, låtsas som ni inte vet någonting, dölja. 

Lycka till! 

• Alter Ego

Att du är ett internettroll. Ett troll.

Definition enligt Wikipedia, (sv.m.wikipedia.org/wiki/Internettroll)

Citat: Internettroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetfora och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner som inte leder någon vart. Ordet är internetslang.

• Alter Ego

Mina föregående inlägg bör vara tillräckliga för att du skall ta dig vidare.

Oavsett om det du behöver är sexuell rådgivning eller psykologisk.

Så.. nu skiter jag i den här tråden för idag. Ha en trevlig kväll, och glöm inte att sjunga vaggvisa för ungen du redan har. Förslagsvis: "När trollmor har lagt sina elva små barn.."

• leg4
    Alter Ego skrev 2014-10-04 23:15:24 följande:

Mina föregående inlägg bör vara tillräckliga för att du skall ta dig vidare.

Oavsett om det du behöver är sexuell rådgivning eller psykologisk.

Så.. nu skiter jag i den här tråden för idag. Ha en trevlig kväll, och glöm inte att sjunga vaggvisa för ungen du redan har. Förslagsvis: "När trollmor har lagt sina elva små barn.."

Tack för ditt svar; men tyvärr sitter jag på toa och skiter just nu, så jag kan inte ge dig ett seriöst svar
  • leg4

Jag är väldigt berusad just nu. Jag fortsätter att skriva imorgon. Vi hörs!!

• Common sense
    Virre1979 skrev 2014-10-05 02:48:59 följande:

Ska bli spännande att se vad din nästa tråd kommer handla om :)

Ger mig på en vild gissning...

Tråden dyker upp om cirka 8-9 månader:
    "Min fru har blivit tjock! Varje månad växer hennes mage! Den har växt jättemycket, men resten av henne är smal. Ser helskumt ut! Jo, iofs har tuttarna också blivit lite större. Dessutom är hon på ett jävla humör. Vad kan ha hänt? Ska jag gömma mat för henne?"
  • astegmatism
    leg4 skrev 2014-10-04 22:41:45 följande:
    Jucka??? Vad innebär det?
    Skojar du? Nog tror jag att du vet hur man gör barn
  • leg4
    astegmatism skrev 2014-10-05 16:53:58 följande:

Skojar du? Nog tror jag att du vet hur man gör barn

Nej, jag skojar inte. Kan du förklara vad "jucka" betyder?
  • leg4
    Helenmedh skrev 2014-10-04 23:10:07 följande:

Det absolut lättaste och minst smärtsamma (för din fru) är om ni ser ett barn på stan och roffar åt er det. 

Problem kan uppstå om ni blir påkomna men då är det bara att blåneka. 

Roffa: Sno, stjäla, ta.

Påkomna: Någon ser er

Blåneka: Ljuga, låtsas som ni inte vet någonting, dölja. 

Lycka till! 

Det låter bra, men är det inte olagligt att stjäla ett barn? Det låter som stöld.
Svar på tråden Hur skaffar man barn?