• EnApelsin

äggadoption

Hej alla flickor.

Här känner jag att jag ärligen, på något sätt, passar in.

Jag är 26 år gammal, och är i klimakteriet, hur sjukt det än låter oxå har varit det i över 1 år, men levt med "diagnosen" sen 6 månader tillbaka.....

Detta ställde ju helt klart mitt liv helt uppochner och alla de där planerna som var så självklara vart helt borta, och självklart även för min sambo blev detta en stor chock.

Snacka om att känna sig världslös, inte ens att vara fertil klara man tydligen av....

Efter den största chocken och sorgen lagt sig började man ju såklart spåna på alternativ och killen hade redan klargjort att om barn var aktuellt så är det med mig, hur det en ska gå till <3

Så, äggdonation är ju det som kommer vara aktuellt för oss, även om det inte är på G just nu men att kicka igång hela proceduren är väl tänkt till nästa år.... Men jag blev så glad när jag hittade denna grupp och har redan läst så mycket bra ni skrivit och känner mig pepp på livet igen.

Så jag hoppas det är okej att hänga här med er och få utbyta mina tankar, frågor och funderingar med er andra underbara kämpande tappra kvinnor <3?

Svar på tråden äggadoption