BF i juni - Västerås
Hej!
Någon här som bor i Västerås och väntar en junibebis?
Hej!
Någon här som bor i Västerås och väntar en junibebis?
Hej! Jag är i v 4 enligt app. Alltså sjukt tidigt.. men ändock gravid. Är beräknad till 18 Juni.
Jag är 29, uppvuxen i Västerås. Första barnet, gick på 3e försöket. Pluggar till gymn. lärare. Precis köpt en trea med killen så det är lägligt :) sjukt glad!
Hej
Vi köpte en 3e på gideonsberg. Bodde i min 1a fram till en månad sen :)
Jag testade bim-5 och fick negativt. Sedan igen på em bim-4 men fick ett svagt plus. Så igen bim-3 men med starkare plus. Jag har noll tålamod. Tog 3 försök med både försök och gravidsticka.
Hej!
En till Västeråsare med junibebis i magen :)
Hej!
En till Västeråsare med junibebis i magen :)
Tack! Går in i vecka nio imorgon. BF 2/6. Är 35 år och har två barn födda 08 och 11.
Bara jag som är trött konstant? Jag kan inte sova ikapp denna trötthet men åååh vad jag avskyr att vara trött (är alltid tokigt glad annars).
Jag är också trött. Särskilt efter lunch. Får bita mig hårt i tungan för att inte somna eller gäspa inför kunder på jobbet. Vilar alltid mellan kl 18-19 hemma. Då är det Bolibompatid för barnen och ganska så lugnt. Sen är jag föräldraledig varje onsdag. Då sätter jag på en film till lilltjejen och lägger mig och sover på förmiddagen. Så himla dålig mamma, men utan den sömnen hade jag inte klarat veckan. Brukar somna kl 21 på kvällarna också.
Blir trött i kroppen också. Känns som bly i benen och när jag tränar orkar jag inte alls lika mycket som vanligt.
Men jag vet av erfarenhet att det går över om några veckor. Så stå ut!!
Jag är skit trött.. orkar knappt stå på bena stundvis.. är fruktansvärt glad att jag pluggar på distans just nu.... film till barnen och vila själv är ju en klassiker :)
Fy vad skönt att höra att det inte bara är jag. Jag känner mig som en zombie som bara går runt. Superviktigt att man tar tiden till sig själv :)
Fy vad skönt att höra att det inte bara är jag. Jag känner mig som en zombie som bara går runt. Superviktigt att man tar tiden till sig själv :)