• mathildan

BF i juni - Västerås

Hej!

Någon här som bor i Västerås och väntar en junibebis?

• Svar på tråden BF i juni - Västerås
  • JossanRy

Jag har inget illamående mer än lite ruljans i magen när blodsockret faller. Så jag lider med er som har illamående :/ Men finns det inget man kan äta för att underlätta det?

Iom att det är första barnet så vet jag ju inte hur det ska vara eller om det blir värre. Just nu är jag lite less på tröttheten dock :)

• Wilbes

Jag var inte alls så här illa däran första två graviditeterna... man ska äta allt möjligt för aTT minska illamåendet men funkar tyvärr inte.. inte ens de med att äta lnnan jag går upp..

Men det blir väl förhoppningsvis bättre

• mathildan

Skönt att komma in här igen och se att man inte är ensam om bl.a. tröttheten. Så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Illamående och fruktansvärd molvärk till och från dessutom. Vill att tiden ska gå nu så det kanske kan vända :-P

• mathildan
    Wilbes skrev 2014-10-23 11:58:44 följande:

Jag var inte alls så här illa däran första två graviditeterna... man ska äta allt möjligt för aTT minska illamåendet men funkar tyvärr inte.. inte ens de med att äta lnnan jag går upp..

Men det blir väl förhoppningsvis bättre

Såg högre upp att ni flyttat till Bjurhovda, kul :) Jag är uppvuxen där! Vilket område bor ni på? Första, andra etc? :)
  • Wilbes
    mathildan skrev 2014-10-30 23:52:51 följande:

Såg högre upp att ni flyttat till Bjurhovda, kul :) Jag är uppvuxen där! Vilket område bor ni på? Första, andra etc? :)

Vi bor på andra :)
  • Hemlig96

Hej! Är också från Västerås, dock är jag bara 18. Har en sen junibebis, möjligtvis början på julibebis. :)

• Neep

Hej Hej,

Jag känner att jag hör hemma i den här länken även fast jag inte längre bor i Västerås. Är dock född och uppvuxen på Bäckby, flyttade från Västerås när jag var 26.

Har precis gjort första UL idag, såg hjärtat slå Glad. Dryga 10mm långt så uträknat till 7 veckor vilket också stämmer med mina beräkningar.

• Wilbes
    Hemlig96 skrev 2014-10-31 12:08:34 följande:

Hej! Är också från Västerås, dock är jag bara 18. Har en sen junibebis, möjligtvis början på julibebis. :)

Grattis jag var 20 när jag fick mitt första :)
  • Wilbes
    Neep skrev 2014-10-31 12:19:16 följande:

Hej Hej,

Jag känner att jag hör hemma i den här länken även fast jag inte längre bor i Västerås. Är dock född och uppvuxen på Bäckby, flyttade från Västerås när jag var 26.

Har precis gjort första UL idag, såg hjärtat slå . Dryga 10mm långt så uträknat till 7 veckor vilket också stämmer med mina beräkningar.

Grattis Välkommen trots att du inte bor i Västerås nu :)
  • ScillaBlå

Hej tjejer!

Hur är det med er?

Vi går in i vecka femton idag. Äntligen känns det som att man kan slappna av lite och erkänna att man är gravid. Jag har haft problem med upprepade missfall tidigare. Men nu har vi gjort ett moderkaksprov och fått veta att bebis i magen är frisk. Så skönt!

Jag har två döttrar tidigare och även liten i magen är en lillasyster. Fått tid till rul i början av januari också :)

Svar på tråden BF i juni - Västerås