Bok skrev 2014-10-07 15:47:14 följande:
Oj, vilket aggressivt svar! Jag hoppas du inte alltid mår dåligt.
Nja, det finns väl en del forskning som menar att barn faktiskt kan ha svårt att skilja på film och verklighet, men det var ju inte det min fråga handlade om. Och vad jag uppskattar och vill lägga min tid på eller inte kan du ju strunta i ? om du vill se tecknad film, så gör det och var glad att du uppskattar det! Livet är för kort för att ha tid med allt, och jag kan garantera att det finns en väldig massa konst som du inte har upptäckt eller haft tid med. Det är nog inte att rekommendera att försöka hinna med allt heller, det skulle nog bli väldigt utspätt.
Sedan låter du ganska ung ? som jag skrev var utbudet inte stort på 70- och 80-talen, så ?leta? var svårt, så att säga ? men visst fanns det väl Disneyfilmer på bio någon gång ibland. Jag såg dock hellre annat.
Om någon vill diskutera den ursprungliga frågan så vore det fortfarande intressant att höra om det finns fler som inte gillar tecknad film.
Lyckades du läsa in aggressivitet i det där så undrar jag ärligt vad som hänt dig. Hoppas det inte var alltför illa, för det måste vara jobbigt att se aggressivitet i allt. Prickly pear