Tatuerade tjejer...ärligt.
Jag gillar det absolut inte. Tycker det är smaklöst värre och tyder på dåligt omdöme.
Jag gillar det absolut inte. Tycker det är smaklöst värre och tyder på dåligt omdöme.
Det är fascinerande att det är så många människor som fortfarande tycker att kvinnans främsta uppgift är att vara vacker..
Så klart man kan.
Eftersom man bara har möjlighet att lära känna ett fåtal personer så bedöms man i första hand efter sitt yttre och ännu mer efter vad man gör med sitt yttre. En person som medvetet sunkar ner sig eller fritt visar upp en massa dallrande fläsk är väl inte särskilt smart och visar heller inte prov på gott omdöme eller god smak och stil.
Gita
Vackra underkläder kan väl knappast jämföras med tatueringar för jag gissar att du så väl som jag köper nya underkläder med jämna mellanrum. En tatuering är för alltid och förhoppningsvis så utvecklas de flesta av oss så vi inte har samma smak när vi är 40 som vi hade när vi var 20.
Jo jag vet att det finns en del patetiska kvinnor som saknar självkritik och som klär sig och uppför sig som tonåringar långt upp i åldern. Minimala avklippta jeans till sladdriga, fläskiga gamla lår är lika fult som tatueringar.
Ja fast vet du vad, din kropp ändras med åren och du kan alltid ha underkläder som passar just dig, men din tatuering ser ännu sunkigare ut när du blir äldre. Kalla mig överlägsen om du vill men ingen kan väl med bästa vilja i världen säga att visa upp fläskiga,sladdriga, gamla lår är annat än patetiskt. Ännu värre om dessa är fulla av tatueringar Jag kan inte förstå just det där att förfula sig och visa upp alla med åren komna skavanker för många äldre kvinnor kan var oerhört vackra förutsatt att de klär sig rätt.