Sommarbebisar 2015
Tack! ! Jag är i vecka 7 :) 6+4
Grattis :) vilken vecka är du i?
Jag ska också ha en lite sommarbebis om allt går som tänkt, om det stämmer så kommer vår lilla skatt 2/7
Tack! ! Jag är i vecka 7 :) 6+4
Grattis :) vilken vecka är du i?
Jag ska också ha en lite sommarbebis om allt går som tänkt, om det stämmer så kommer vår lilla skatt 2/7
Ja nu e vi i v 8 tycker att det är jättekul att vi har samma dag :D tänkte på dig imorse haha
På mig har det börjat klia massor i hårbotten men det är tydligen inget konstigt i början av graviditeten.
Jag som älskar bröd mår illa av bara tanken av det. Kan inte äta tacos och kan inte heller tänka på leverpastej. Nu mår jag illa igen pga att jag staplat upp dessa :p
Bebisen är stor som ett hallon nu! Nästa vecka är den stor som en jordgubbe och börjar röra sig och träna sina muskler. SÅÅÅÅÅ HÄFTIGT!!!!
Haha åh!:)
Asså Blä det vände sig i min mage när du skrev det :p
Haha tänkte på dig med imorse så coolt fåe vi se vem som får bebisen först :) haha idag ska jag köpa leverpastaj mumma :),
Men gud stackars dig :( mår du illa samtidigt? Jag var och fick lergigan comp utskrivet idag som ska hjälpa.
Jag har kräkts hela dagen idag, inte fått behålla något mer än lite vanilj-yougurt :( Funderar på om man kan bli sjukskriven pga detta illamående för i mitt yrke är det omöjligt att må såhär och jobba.
Är också väldigt luktkänslig nu. Klarar av färre o färre maträtter, Suck! Har ont i magen o mår lite konstigt. Men imorgon är det v 9 vilket jag känner mig lycklig över!:)
Ja faktiskt :) har verkligen inte "vant" mig än! Så spännande :)
Min mage är också svullen. Har gått upp 2 skärphål haha. Men har börjat må mycket dåligt på kvällarna nu. Som att jag vore sjuk i typ influensan, Blä. Många i min omgivning vet om att jag är gravid i alla fall. Får världens bästa stöd och det är så skönt.
Stockholmare här!:)
Det är normalt! Men det är alltid bra att kolla upp.jag fick göra ett vul och så kollade att tappen fortfarande var stängd, på så sätt kunde de se att det inte var något missfall på gång. Ring till dom och hör efter!:) det stillat ju oron rejält när man varit där.
Är gravid i vecka 6 och idag för en liten stund sen när jag gick på toa så var det lite blod i kisset och på pappret när jag torkade mig.
Jag hade lite som mensvärk innan men det lugnade ner sig efter en liten stund.
Dett blöder inte särskilt mycket lite ljusrosa/rött typ...
Är livrädd för missfall men efter att ha kikat runt på nätet verkar det som om en del har haft lätta blödningar i vecka 6 och lite framåt..
är det normalt?
Men gud :(( stackars dig!
MF igårkväll så ja lämnar denna tråd för denna gång.. :( hoppas kunna återvända hit!!