Sommarbebisar 2015
Nejj :(åk till gynakuten? Hör av dig med hur det går tänker på dig!
Fan jag blöder!! När jag går på toaletten o torkar mig så kommer det blod shit nu är jag väldigt orolig
Nejj :(åk till gynakuten? Hör av dig med hur det går tänker på dig!
Fan jag blöder!! När jag går på toaletten o torkar mig så kommer det blod shit nu är jag väldigt orolig
Vad jobbigt :( försök hålla hoppet uppe. Tänker på dig.
Hej!
Fick jätteont idag igen och fortsatta bruna flytningar. Brösten är inte alls ömma längre. Varit på akuten. De kunde inte se något foster på VUL men såg en liten prick som kan utvecklas till foster, som kan vara en X graviditet eller så är det så att jag haft ett MF. Så de tog blodprov (hcg) som ska upprepas på måndag. Men verkade som läkaren trodde MA eller X. S inte så skoj just nu!
Vi fick göra KUB om vi ville men vi tackade nej. Är 25 år och känner inte att vi vill göra det. Det är ju ändå aldrig säkert heller. att det är fel på barnet oavsett vad KUB säger.
Ja nästa vecka är det v12! Eller, på måndag till och med. åh. Jag har varit sjukskriven typ hela denna månad för att jag har mått så dåligt. Efter den 30:de november ska jag tillbaka till jobbet. Ser fram emot det nu men mår fortfarande dåligt.
Skulle vilja köpa en sån doppler så att man hör hjärtljuden.. var det i denna tråd eller iden andra där jag läste att en sån bara kostade 260kronor..? Superbilligt och bra, fungerar som den ska.
har ni fixat gravidförsäkring än? jag har skaffat basförsäkringen, ska fixa den utökade försäkringen innan nästa ultraljud.
Nix de har vi inte väntar några veckor till typ till vecka 20 eller så. Vi tänkte köra på riktiga direkt o den börjar ju inte gälla förrän vecka 22.vad har ni tecknat/ska ni tecka? Vi funderar på Folksam
jag vet inte riktigt om min mage har växt mycket... har börjat nojja lite. fast den har ju växt. jag vet det. suck.
jag har RUL den 16:d januari :D så förväntansfull
jag har bokat ett extra UL till nästa vecka på onsdag som jag får betala för själv, 350kr, för jag vill så gärna se att allt är ok och så.. Tycker det är så lång tid kvar till RUL :P och är så nojjig av mig.
Oj har ni redan börjat köpa grejer.. Jag tänkte typ vänta tills i april nångång o börja köpa då.. men det kanske är för att jag är så himla nojjig och hela tiden tror att det ska gå dåligt :/