Sommarbebisar 2015
Vecka 19 idag och rul imorgon snacka om att jag är spänd tänk om vi reda på könet dör av längtan haha
Vecka 19 idag och rul imorgon snacka om att jag är spänd tänk om vi reda på könet dör av längtan haha
Åh vad spännande! Håller tummarna för er! :)
Lycka till! Hoppas ni får reda på könet, om ni nu vill det då vill säga =)
Vi får ju en pojke och det gick och se jättetydligt och då var jag 17+6 när vi kollade. Men svårare och mer osäkert att se när det är en tjej säger de iofs.
Lycka till i alla fall! Hoppas allt ser super ut. =) Försök komma ihåg vikten på den lille OM de nu säger nåt =)
Nygift: Så spännande, vi måste vänta en hel vecka till innan det är dags för RUL
nygift: Håller tummarna för er och även oss då vi också ska på RUL imorgon. Vi ska ta reda på könet, så nyfiken och spänd nu!! Längtat så länge. Jag tror vi väntar en liten flicka, har bara den känslan då inget vart sog lik den första graviditeten. Har du någon känsla eller gissning på kön hos er? =D
Idag är det dags!!!! Vilken tid ska ni dit? Hihi är spänd!
nygift: Håller tummarna för er och även oss då vi också ska på RUL imorgon. Vi ska ta reda på könet, så nyfiken och spänd nu!! Längtat så länge. Jag tror vi väntar en liten flicka, har bara den känslan då inget vart sog lik den första graviditeten. Har du någon känsla eller gissning på kön hos er? =D
skönt att ha det så tidigt! Jag har ju på fredag kl 14:00. Vill dit NU.
Två timmar kvar! Det här kommer gå galant :)
Nygift: Vi har funderat på namn och kommit så långt att vi åtminstone inte ska ha namn som börjar på samma bokstav som dotterns namn, blir lätt förvirrande då. Men längre än så har vi inte kommit än även om det i mitt bakhuvud finns en liten tanke om ifall det blir en tjej till att kanske döpa henne till samma namn som min mormor hade men vi får se vad maken säger
Vet inte varför det kommer massa frågetecken!? Jag lade in en glad gubbe.
Bara så ni vet. Ny här, så har ni ngr tips på ngt, så bara rätta mig! =)