• nygift

Sommarbebisar 2015

Ellonbellon skrev 2015-01-13 21:18:01 följande:

Jag valde flicknamn så det är väl inte mer än rätt men har sagt nej till flera förslag, det finns ju gränser

Haha samma här..nästa barn är de min tur o välja :)

Ibland måste man sätta gränser man måste ju tänka på personen som ska bära namnet också :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-14 06:43:56 följande:

Jag vet att det inte alltid går att se kön men går det så berättar jag när vi vet

Angående FB grupp så träffas jag hellre här på FL än FB...

Vi håller tummarna att du får veta :) okej då gör vi så :)
  • nygift
    Faer skrev 2015-01-14 12:37:07 följande:

Det här med namn är verkligen svårt.. Jag har kommit fram till att jag inte vill ha något jättevanligt namn iaf! Om det blir en tjej har jag kommit på hur många som helst iaf! Lykke, Stella, Svea, Ellie (favorit), Leiya, Lea, Lo, Luna eller som alla idiotförklara mig för - Nevea! ja de låter som hudkrämen men stavas inte som det och jag tycker det är jättefint! Och om det blir pojke har vi bara kommit på två namn- Holger eller Milias! Någon som har några bra förslag på pojknamn? och vad tycker ni om ovannämnda namn? :)

Jag tycker att luna är super fint o inte så vanligt och milias är också fint :) pojknamn är mkt svårare jag gillar namnen

Isac. Fabian. Alexander (eftersom våran son ska heta det) men de är ju inga ovanliga tyvärr.
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-15 08:01:12 följande:

Imorgon är det dags för RUL för mig.... ååh.

Lycka till :) berätta hur de går :)
    aleydis skrev 2015-01-15 08:24:19 följande:

Lycka till! Jag var jättenervös men det var fantastiskt och jag var helt gråtmild hela kvällen efter :)

Haha jag är sån fortfarande så fort jag tänker på krabaten där inne. Väldens bästa känsla :),
  • nygift
    Emgi skrev 2015-01-16 09:08:34 följande:

Åh va ja är avis på er som vart på RUL! Och såklart såå glad för er skull:)

Längtar så himla mycket..

Är i v16 nu och har tid för RUL den 3/2. Är så rädd att bebisen ska ha dött :'( magen börjar ju puta lite, men ja känner inga rörelser.. Känns så overkligt! När är de dags för RUL för er andra?

Du behöver nog inte oroa dig lite tidigt egentligen o känna bebisen i vecka 16 jag går in i vecka 19 på söndag o känner knappt bebisen känner lite fladder ibland bara så inget att oroa sig för :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-16 11:28:56 följande:

RUL om 2 timmar och 30 minuter!!!!!!

Underbart berätta hur de går o lycka till :)
  • nygift

Jag har en doppler så underbart att lyssna vi hittade hjärtljuden i vecka 11 men varje gång man lyssnar så hör man de bara tydligare o tydligare :)

• nygift

Jag har hört att Alexander alltid sparkar på varan doppler därför använder jag den inte så.mkt längre vill inte stressa honom :) o sen efter rul så blir man mycket lugnare :)

• nygift
    Emgi skrev 2015-01-16 14:48:37 följande:

H tack för bra svar!

Men man kanske kan prova en gång nu iaf, sen RUL om 3 veckor, eller är det för tätt tror du? Hur många vanliga UL gör man sen i vanliga fall efter RUL?

Undrar också det. Men tror inte man göe så många dock. Fasr när man väl.känner sparkarna så är de lungt så tänker jag :) borde inte dröja såååå länge till :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-16 11:28:56 följande:

RUL om 2 timmar och 30 minuter!!!!!!

Nyfiken hur har det gått?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015