Sommarbebisar 2015
vi ska ta reda på könet! jag tappar också mycket hår :/ förskräckligt mycket!
vi ska ta reda på könet! jag tappar också mycket hår :/ förskräckligt mycket!
Åh köpte en angelsounds nu o lyssnade på hjärtat hittade det lite svagt samt navelsträngen hur coolt som helst :)
v.14 idag!!!
Testade ett par mammajeans igår men kände mig inte redo att köpa ännu.
Jag tycker inte att min mage har växt något speciellt men min sambo tycker det och han är riktigt duktig på att se om jag gått upp och ner i vikt =) på ett bra sätt ;)
Jag är också uppe och kissar 1-2 ggr per natt, haha :)
Idag ska vi på vårt ultraljud!!! Åh jag är nervös och pirrig på samma gång. Jag hoppas verkligen att den fortfarande lever där inne.
Har suttit och tänkt massa hemskheter, men försöker att inte göra det.
Godmorgon v.15 och trimestern 2!
Känns otroligt att det går så snabbt! Min bror sa i helgen att det kommer gå snabbare också. Först känns det som att det tar jättelång tid och sen helt plötsligt är det dags att åka in och föda.
Jag tycker fortfarande inte att min mage växer! Men min kille tycker det så jag får lita på honom.
Någon som börjat få lite beläggning på bröstvårtorna? Det blir lite gult som mank an skrapa bort, och det är för att talgen bereder för att mjölken ska gå igenom.
fjärilar! Hmm. nu när jag var på väg in till denna tråd kände jag som en stor puff vid naveln, men det lär inte varit den, det borde ju sitta djupare? haha. Har tarmar som puffar och buffar, har alltid haft det så det kommer nog ta lång tid innan jag känner nåt.
Jag har börjat titta på bebisgrejer men inte köpt något än..
fjärilar! Hmm. nu när jag var på väg in till denna tråd kände jag som en stor puff vid naveln, men det lär inte varit den, det borde ju sitta djupare? haha. Har tarmar som puffar och buffar, har alltid haft det så det kommer nog ta lång tid innan jag känner nåt.
Jag har börjat titta på bebisgrejer men inte köpt något än..