Inlägg från: hemligönskan |Visa alla inlägg
  • hemligönskan

Sommarbebisar 2015

Ser positivt inför förlossningen! Är bara lite rädd för att spricka å att jag får men, men det är allt.

• hemligönskan

Tack tjejer! Känns lite bättre nu =)

Om prick 14 dagar är det RUL. Gud vad jag längtar.

Alla säger att "Åh du har ju inte fått någon mage heller direkt" vilket gör lite ont att höra.. för visst vill man ju kunna visa upp att man har bebis i magen... men det kommer det med =)

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-02 16:08:02 följande:
    Vilket datum ska du på rul?

Haha ser fortfarande mest tjock ut.

Men idag har vi köpt spjällsäng plus madrass :) dessutom valt vilken vagn vi ska ha :)
    2 dagar efter dig :) den 16/1.

Jag har spanat in allt som jag vill köpa nu, kommer dock vänta ett tag innan jag köper dom.  Kommer få vagn av min bror, så det är en skön utgift att spara in!
  • hemligönskan

Jag gick föst ner från 96,5 till 91,1 och nu väger jag 94,1. Jag är skitlång haha men är lätt överviktig.

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-12 17:41:06 följande:
    Vi ska helt klart ta reda på könet :) hoppas nästan på en pojke så att man ser vad de blir haha.

Ska komma ihåg :)
    Idag är det dags!!!! Vilken tid ska ni dit? Hihi är spänd!
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 07:50:14 följande:
    Idag är det dags ja :) vi ska vara där 10.15. Så jäkla spänd nervös o orolig men ändå glad shit vet inte riktigt hur jag känner hahaha
    skönt att ha det så tidigt! Jag har ju på fredag kl 14:00. Vill dit NU.

Två timmar kvar! Det här kommer gå galant :)
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 07:59:14 följande:
    Lycka till idag :)

Förresten är det nån som har funderat på namn?
    Vi har våra namn klara :) 

Ellie om det blir en tjej och Evan om det blir en kille. Min kille kommer från storbritannien så vi ville ha namn som funkar på engelska också.
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 09:31:13 följande:
    Det kommer gå bra :) jag är mest förbannad man kommer till stället o börjar med få dåligt bemötande där hoppade mina inte så trevliga gravid hormoner igång
    vad tråkigt att de gav dig ett dåligt bemötande :( men NU precis nu ska du få gå in och se din bebis! Uppdatera oss så fort du kan :)
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 11:35:34 följande:

Så nu var de klart 20 juni är HAN beräknad så gick tillbaka till vecka 18 tyvärr ska tillbaka den 4 feb då han inte ville ligga still så de kunde mäta allt haha

ÅH GRATTIS!!!!

GUD börjar nästan böla här på jobbet!
Svar på tråden Sommarbebisar 2015