Sommarbebisar 2015
Vi har tid halv elva imorgon, är lite smånervös. Vill inte att något ska vara fel!
Vi har tid halv elva imorgon, är lite smånervös. Vill inte att något ska vara fel!
Är glad att ha så tidigt.
har ju inte sett liten sen vecka 9 så vet ju inte så mycket mer än att hjärtat slår och den sparkar en hel del
Ja, ska bli väldigt skönt och härligt. Ska bara sova en natt så är det bara en timma på jobb innan det är dags.
är spänd på att veta om det blir en pojke eller flicka också
känner fortfarande inte så mycket av min lilla killes sparkar. Ibland kommer läskiga tankar upp, att han kanske har.. ja ni vet... men sen kommer något som känns som en liten spark och då känns det lite bättre.
Inatt drömde jag att han sparkade så mycket att man såg hans fot tryckas ut på magen, det var så häftigt! Men det var ju bara en dröm :P Senast i förrgår sa en kollega på jobbet till mig "vilken vecka är du i nu? 23?!?! Man ser inte ens att du är gravid!" suuuck. jag vill ju verkligen ha den där bautamagen och va så fint gravid!
Haha! Ja, kanske! Hoppas allt såg bra ut i alla fall nu!
Vår lilla POJKE såg så fin ut! Blev också flyttade till vecka 18+1 istället för 17+5, så det var skönt :)
Han är dock lite skygg som sin far och ville inte vara med på bild, så nu har vi ytterligare en diffus klump att sätta in i fotoalbumet. 
Tack! :) Är superglad! Hoppades på en flicka men hade på känn att det var en pojke så när den lilla pillevinkeln syntes blev jag faktiskt bara glad :)
Har ni några bra tips på appar? Jag har använt Babygruppens gravidapp, men den stämmer inte med mitt förlossningsdatum om jag ställer in den veckan jag är i enligt barnmorskan? Hon sa att jag är i 18+1 och att jag har bf 9 juli, men om jag ställer in den nu att jag är i 18+1 så säger den att förväntat bf är den 5 juli?
Tack för era svar tjejer. Jag skulle känna mig säkrare om jag kände hans sparkar en massa under dagen. Jag känner bara småknuffar.
Nygift: Vad typiskt att det inte gick att se igen! Men nu är du där inne igen och får förhoppningsvis se allt ni ska :)
Ellonbellon: trodde också att jag skulle få en tjej! haha :) men då har vi båda små killar i våra magar. Känns också väldigt bra :)
Så nu har vi sett allt skönt :)
Ellonbellon: 1177 har en gravidapp där förlossningsdatum ger rätt antal veckor och dagar för mig.
Grattis till alla lyckade RUL!