Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Analys) skrev 2014-10-11 13:51:07 följande:

Men visst är det så att V- och S-väljare har låg intelligens. Låg IQ går ju ofta ihop med misslyckanden i skolan  och i arbetslivet. Och när de tjänar lite, så vill de såklart att så mycket som möjligt ska omfördelas ifrån dom som tjänar mycket. Ganska självklart samband. Inte många V-väljare skulle fortsätta rösta V, om de ärvde ett antal miljoner... Drömmer

Jag röstade S och har alltid haft toppbetyg i skolan. Jag kom in på en utbildning (högskolenivå) som tar in under 5 personer varje år. Till våren ska jag börja studera 200 % för att kunna ta ut dubbla examina. Jag vet inte om jag skulle kalla det för ett misslyckande?
  • Anonym (Jag)
    Gert skrev 2014-10-11 15:43:35 följande:

Det kan väl inte komma som någon överraskning att röda väljare har lägre IQ. Kasta sten mot polisen och demonstrera mot sig själva varje gång 1 maj infaller är inte tecken på mycket IQ.

Var det inte "bara invandrare" som kastar sten på poliser, enligt dig? 
  • Anonym (Jag)
    StackarsMia skrev 2014-10-11 16:23:25 följande:
    Satan, det var inte dåligt. Eftersom de flesta har svårt med 100%. Men är man ett kognitivt geni och inte sover så mycket kanske det går. Eller så studerar man kanske typ sophämtning och blixtlåstillverkning.
    Sophämtning är inte högskolestudier Flört Det är matematik och klassisk piano som gäller Tungan ute
    StackarsMia skrev 2014-10-11 16:25:30 följande:
    Nope. Fråga din svenskalärare om detta.

Fråga din svensklärare om hur man stavar till det yrket..
  • Anonym (Jag)
    goodasgold skrev 2014-10-12 15:36:57 följande:
    Behövs ingen statistik. Alla vet att SDare är svagbegåvade töntar. Räcker så, behövs inga källor då detta är uppenbart för alla, tillhör allmänbildningen.
    Det gör ont i naturvetare när folks säger att källor inte behövs. Källor behövs för att styrka sådana påståenden!

Dock måste jag säga att jag håller med dig om att det verkar som att du har rätt Tungan ute
  • Anonym (Jag)
    SnelHezt skrev 2014-10-13 23:42:00 följande:

Det är väl ganska logiskt?

Låg IQ = arbetslös = vänster

Problemet är bara att det inte stämmer (enligt fakta). Jag vet många som röstar på S som varken är arbetslösa eller arbetslösa. Det handlar om solidaritet. 
  • Anonym (Jag)
    Linnea1994 skrev 2014-10-14 11:52:47 följande:

Tror fullt ut på detta!
    Det absolut flesta här och i övriga samhället hänvisar bara i debatten till vad LO, S eller V har tutat i dom! Att kunna tänka själv och argumentera för det är väldigt ovanligt att se.

Om du är så bra på att tänka, borde du ha lite källkritik. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Stämmer så väl!) skrev 2014-10-15 10:26:12 följande:
    Titta i random politisk debatt här på fl innan valet så lär du se detta.
    Att andra har bristande källkritik rättfärdigar inte att du har det.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Stämmer så väl!) skrev 2014-10-15 10:26:12 följande:
    Titta i random politisk debatt här på fl innan valet så lär du se detta.
    Insåg nu att det inte var dig jag menade, utan Linnea1994
  • Anonym (Jag)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-15 15:45:29 följande:
    Muslimsk tjej *
    Sensitive guy *
  • Anonym (Jag)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-15 21:44:40 följande:
    Absolut, men i ett nick är inte mellanslag tillåtet.
    Så ironiskt att du försökte rätta någon annans nick något inlägg ovanför. 
  • Anonym (Jag)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-15 21:52:57 följande:
    Det var ett stavningsfel, inte utelämnandet av mellanslag...
    Fast den enda skillnaden i hennes nick och din rättning är mellanslaget...
  • Anonym (Jag)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-15 22:11:02 följande:
    Nä? Jag har ju inte stavat fel.
    Alltså, den enda skillnaden mellan "muslimsktjej" och "muslimsk tjej" är mellanslaget, så varför ska det rättas, men inte ditt eget nick? 
Svar på tråden Röda väljare har lågt IQ!