Röda väljare har lågt IQ!
Nu känns det som att vi fått bevisen de flesta med kritiskt tänkande redan har förstått.
politikbloggen.wordpress.com/2008/03/09/bevis-bla-valjare-ar-smarta-roda-korkade/
Nu känns det som att vi fått bevisen de flesta med kritiskt tänkande redan har förstått.
politikbloggen.wordpress.com/2008/03/09/bevis-bla-valjare-ar-smarta-roda-korkade/
SD-väljare har ju lägst utbildningsgrad enligt Göteborgs universitet. Det säger ju det mesta...
SD-väljare har ju lägst utbildningsgrad enligt Göteborgs universitet. Det säger ju det mesta...
De flesta SDare är lågbegåvade med kass utbildning.
De flesta "vänster" är raka motsatsen.
SD har sina trognaste väljare i glesbygden där all service försvinner och folk flyr stället.
Det tragiska är att de själva inte fattar att de ständigt röstar för marknadsekonomin utan att fatta att just marknadsekonomin är boven i dramat. Allt måste gå med vinst. Bonnläppen fattar inte sambandet utan skyller på politiker, invandrare.
Fast ja okej då. "bönderna" i småhålorna röstar SD. Men att peka på SD och säga att deras väljare är dumma är lite i linje med lögnens tre lägen; "Lögn, förbannad lögn och statistik". Om folk i SD-täta städer är dummare, så KAN det ju istället argumenteras för att det beror på att de flesta SD'are faktiskt bor i invandrartäta städer. Där invandrarna drar ner genomsnittet, alltså... Bägge teorierna har ju stöd i STATISTIKEN.
De flesta SDare är lågbegåvade med kass utbildning.
De flesta "vänster" är raka motsatsen.
SD har sina trognaste väljare i glesbygden där all service försvinner och folk flyr stället.
Det tragiska är att de själva inte fattar att de ständigt röstar för marknadsekonomin utan att fatta att just marknadsekonomin är boven i dramat. Allt måste gå med vinst. Bonnläppen fattar inte sambandet utan skyller på politiker, invandrare.
Värdelös tråd. Jag röstade SD och har både universitetsutbildning, bred allmänbildning och dessutom presterar jag alltid över medel på alla IQ test jag tagit.