-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Min sambo har legat med över 200 killar
-
Om du inte kan förlika dig med att hon pippat friskt innan dig så är det väl lika bra att göra slut? Annars är det bara att bita i det sura och inte tänka på det.
Jag hade dock haft väldigt svårt att släppa det, tycker inte det är ett helt sunt beteende (oavsett kön).
-
Hon är smart, söt och trevlig liksom...
Och det kan man inte vara om man gillar sex och har haft sex med många? Är det bara korkade, fula och otrevliga som tycker som vil leva ut sin sexualitet menar du?
-
Jag kan lätt köpa att man kan känna sig lite obekväm om ens partner pippat halva stan (min var gift i 10 år och var inte otrogen en enda gång såvitt han säger, och hann trots det med ett drygt hundratal under sina år som amatör-rockstjärna - jag kan tycka det känns jobbigt ibland och undra om han jämför mig med dem, eftersom allt jag ser är smala, bystiga blondiner som skickat nakenbilder till honom efteråt och haft sig - och jag är kort och tjock och inte hälften så snygg - men i slutändan så ÄR det ju mig han är med nu. Inte dem. Det är det som räknas)Anonym (Micke) skrev 2014-10-12 13:27:06 följande:
hon legat med över 200 killar och även haft gruppsex vid 3 tillfällen. Jag blev väldigt chockad, för hon känns inte alls som en sån person. Hon är smart, söt och trevlig liksom...
MEN - jag kan verkligen inte köpa att du faktiskt tänker att söt, smart och trevlig kan inte gilla sex, det är det bara äckliga horor som gör. Typ. För det är ju så du får det att låta "en sån person" liksom. En så'n som har sex. Bläää (?)
Hur tänker du, faktiskt? Har de tjejer du tidigare haft sex med blivit äckliga på grund av att de haft sex med dig? Du var ju trots allt en i deras total-antal, du med. En av de som gjorde tjejen äcklig.
Tycker du, undermedvetet, att en kvinna blir äcklig av att ha sex? Med andra bara - eller blir de äckliga av att ha sex med dig med?
Uppriktigt nyfiken, faktiskt - på vilket sätt är det äckligt? När blir det äckligt? Är tjejer du haft sex med också äckliga, eller är det bara andra killar man blir äcklig av att ha sex med? -
Skulle inte kunna vara med en sån person. 200 pers är riktigt mycket, då har man i princip legat med alla av det motsatta könet man kommit i kontakt med, alldeles för trasigt i min värld.
-
Vad fan säger du! Jag har knullat närmare 200 kvinnor och inte fan har jag knullat alla jag kommit i kontakt med. Det skulle inebära många tusental så skärpning nu! och om du tänker efter så har nog en som varit i ett 10år långt förhållande knullat många gånger mer än ynka 200gånger. Gör det människan äcklig då med din människosyn?Anonym (Nej) skrev 2014-10-12 14:01:48 följande:
Skulle inte kunna vara med en sån person. 200 pers är riktigt mycket, då har man i princip legat med alla av det motsatta könet man kommit i kontakt med, alldeles för trasigt i min värld.
-
Du o ts tjej är iallafall inte vidare kräsna. Är något oerhört osexigt med folk som ligger lika lätt med allt som kommer i deras väg. Äcklig säger jag inte, men något skevt är det med bekräftelsebehovet.Anonym (Ynka 200) skrev 2014-10-12 14:47:40 följande:
Vad fan säger du! Jag har knullat närmare 200 kvinnor och inte fan har jag knullat alla jag kommit i kontakt med. Det skulle inebära många tusental så skärpning nu! och om du tänker efter så har nog en som varit i ett 10år långt förhållande knullat många gånger mer än ynka 200gånger. Gör det människan äcklig då med din människosyn?
-
Har aldrig legat med någon som inte är snygg är otroligt kräsen ska du vetaAnonym (Nej) skrev 2014-10-12 14:53:17 följande:
Du o ts tjej är iallafall inte vidare kräsna. Är något oerhört osexigt med folk som ligger lika lätt med allt som kommer i deras väg. Äcklig säger jag inte, men något skevt är det med bekräftelsebehovet.
-
Är nog för ytlig faktiskt. Tjejen måste vara extremt tight med snygga bröst och rumpa. Inget häng eller annat blä.. Men nu har jag hittat kvinnan i mitt liv och förutom en extremt sexig kropp så är hon smart och rolig .. Det är svårt att hittaAnonym (Ynka 200) skrev 2014-10-12 14:57:59 följande:
Har aldrig legat med någon som inte är snygg är otroligt kräsen ska du veta
-
Frågan är hur smart en brud kan vara som väljer en apa som bara bryr sig om tuttar och rumpa?Anonym (Ynka 200) skrev 2014-10-12 15:01:27 följande:
Är nog för ytlig faktiskt. Tjejen måste vara extremt tight med snygga bröst och rumpa. Inget häng eller annat blä.. Men nu har jag hittat kvinnan i mitt liv och förutom en extremt sexig kropp så är hon smart och rolig .. Det är svårt att hitta
-
Varför skulle det just handla om bekräftelsebehov? Varför inte kåthet, nyfikenhet, generositet? Finns väl många anledningar till varför man haft många partners, och såvida inte TS tjej själv säger varför, så kan vi inte veta.Anonym (Nej) skrev 2014-10-12 14:53:17 följande:Du o ts tjej är iallafall inte vidare kräsna. Är något oerhört osexigt med folk som ligger lika lätt med allt som kommer i deras väg. Äcklig säger jag inte, men något skevt är det med bekräftelsebehovet.
Jag kan tycka att hundratals partners låter lite ovanligt, men å andra sidan, varför vore det äckligt? Var går gränsen mellan "många partners men ok" och "äckligt många partners"?
Det finns två alternativ. Antingen släpper du det och tänker inte på det mer, eller så lämnar du henne. Om du gör slut, så säger du inte att det handlar om hennes sexuella bakgrund utan bara någon klyscha med att du tappat intresset eller något... Men personligen skulle jag inte lämna någon för en sådan anledning.