-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Min sambo har legat med över 200 killar
-
hheheAnonym (Nej) skrev 2014-10-12 15:58:15 följande:Frågan är hur smart en brud kan vara som väljer en apa som bara bryr sig om tuttar och rumpa?
-
TS, det är ett väldigt dåligt tecken. Jag var ihop med en kille ett kort tag som hade legat med flera hundra tjejer och efter ett började hans personlighet visa sig och det var inte kul: Rastlös, opålitlig, ett bottenlöst bekräftelsebehov, han hade varit otrogen i alla relationer, drama queen osv. Ett riktigt bottennapp. Kan tillägga att han inledningsvis var supertrevlig, charmig och smart.
-
Jag hade inte brytt mig ett skit. Ser bara fördelar med någon som har erfarenhet. Är med en snubbe nu som har varit med ynka 4 stycken, fylle-missionären sen klart. Kul att lära honom allt...
Men samtidigt är han BÄST! -
Antingen så accepterar du det, men då gör du det fullt ut. Ta inte upp det någon mer gång och lita på henne.
Klarar du inte av det så borde du inte vara med henne. -
Är tjejer som haft sex med många SchnabelKvinnor så borde ju du som haft sex med många vara en riktig FittKille.lsc skrev 2014-10-12 16:17:31 följande:
Kul om ni bor i en mindre stade - o hennes SchnabelTerapeuter
ständigt hälsar på henne när ni är ute o sen skrattar de åt dig
bakom din rygg - för det är du som har stadigt med KnullTjejen.
LSC är hellre Den Som Skrattar
än Den Som Blir Skrattad Åt
Ja - jag har doppat mycket o i många o jag har också
haft relationer med ett antal damer - dock inte bo-ihop-
relationer med SchnabelKvinnor
-
Vad spelar det för roll om hon legat med 200 personer? Hon är med dig nu, och eftersom att du tycker att hon är äcklig och slampig (hon kan inte vara en söt snäll tjej eftersom hon legat med så många - dina egna ord) så tycker inte jag att Du förtjänar henne och hon förtjänar bättre.
Vad fruktansvärt att du går runt och har dessa tankar om din tjej som du ändå varit tillsammans med ett tag och jag lider med henne. Varför är du så elak och drar ut på hennes lidande istället för att vara en riktig "man" och göra slut pga att du äcklas av henne? Du verkar väldigt omogen. Är hon notoriskt otrogen mot dig och har ett sexberoende så förstår jag att du tycker att det är "äckligt", jag äcklas också av otrohet, men nu verkar det bara som att hon tycker om sex och skiter i normen av hur en tjej "ska" vara. Kan du inte hantera en kvinna som gillar sex så är problemet hos dig :) -
Jag tror att söta och snälla tjejer har betydligt lättare att hitta sexpartners än fula och otrevliga tjejer
-
Men fy fan....... vad äckligt
-
Oj fy. Nä inget för mig. Hoppas hon testats sig för allt från herpes till HIV. Hur lätt kan man vara, alla borde respektera sin egen kropp mer. Hon kanske är en prostituerad?
-
Känns väldigt sorgligt och trasigt. Aldrig att jag kunnat vara med någon som valt att ligga med vem som helst, främmande som bekanta i den enorma siffran på över 200. Känns som att vederbörande saknar all respekt för sin egen kropp och själ.Anonym (Nej) skrev 2014-10-12 14:01:48 följande:
Skulle inte kunna vara med en sån person. 200 pers är riktigt mycket, då har man i princip legat med alla av det motsatta könet man kommit i kontakt med, alldeles för trasigt i min värld.