• Chianti

min fostermamma

Anonym (19 år) skrev 2014-10-17 20:23:20 följande:
    ja hon är väldigt klok att prata med men jag vill inte att hon ska känna att jag är jobbig ...drömmer drömmar om att hon blir gravid och glömmer bort mig .. inatt drömde jag att hon stack iag med bilen och jag leta efter henne då satt hon med den nya ... och rökte .. vilket hon inte gör ...men gjorde när hon va ung .. (rökte alltså) drömde att jag blev arg och ledsen på henne då hon har bröstcancer ... kanske blev jag så arg i drömmen för att jag fick kliva in i en "mamma roll" åt henne som jag har fått göra åt min mamma ... allt kanske åter jätte konstigt och barnsligt...
    Du går ju igenom en turbulent tid nu, inte konstigt att dina tankar skenar.
    Men du; sätt dig ner och skriv ner plus och minus på er relation och på henne som person. Jag gissar att du kommer hitta en massa plus hos henne, och i er relation. Till exempel, hon kanske alltid ställt upp, även när du tjafsat, hon kanske alltid kommer ihåg allas födelsedagar, hon är en sån som ställer upp, hon är en sån som håller i sina vänner.
    Så kan du kika på den listan när du känner paniken, för där ser du ju svart på vitt hur hon egentligen är.
Svar på tråden min fostermamma