• yodi

Kk kräver abort

Anonym (jadu) skrev 2014-10-17 13:20:45 följande:

Sånt kan hända om du kör utan kådis och låter killen spruta i dig. Herregud vad tänker du med? I ditt fall är abort det enda rätta...

vad tänker du med?
  • yodi
    Anonym (Seriöst!) skrev 2014-10-17 14:18:09 följande:

Så ni HAR skyddat er för att inte få barn och varit överens om det och du överväger ändå att tvinga honom att få ett barn han inte vill ha med någon han inte vill ha barn med? Jag är så glad att jag inte är kille :( Gör abort och gå sedan och yngla av dig med någon som vill ha barn om du prompt måste. 

ingen tvingade honom att ha sex, då han har tre barn sen tidigare borde han veta hur dom blir till.

sex kan leda till graviditet då inget p medel är 100% säkert.

abort är en valmöjlighet ingen förbannad skyldighet.

seriöst vill du inte ha barn med tjejen ge då fan i att ligga med henne.
  • yodi
    Anonym (----) skrev 2014-10-17 18:31:58 följande:

Personligen tycker jag att det är väldigt orättvist att ena parten ska bestämma om abort eller inte. Även om han inte blir delaktig i barnets liv, så vet han om att det finns och kommer aldrig ifrån det mentalt så länge han lever. Jag anser att det inte är värt det.

Varföt inte skaffa barn med någon som vill ha barn eller satsa på insemination om du vill vara själv med barnet?

precis som det finns kvinnor som bär med sig sina aborter och mår dåligt över dom länge.

och visst är det så oerhört orättvis att män inte kan tvinga på kvinnor ett medicinskt ingrepp som om du har otur kan försvåra att skaffa barn i framtiden. hur tänker du där egentligen?

om man nu inte vill ha ett till barn varför då inte sterilisera sig.
Svar på tråden Kk kräver abort