• Kaksmulan83

kvinna, vilken skostorlek har du?

Samt har du komplex för dina fötter ang. din skostorlek?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden kvinna, vilken skostorlek har du?
  • Themis

Jag är glad att ha rejäla fötter till min mer medelmåttiga längd, jag tror att min utmärkta balans beror på det.

If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse. /unknown
  • lövet2

Jag har alltid haft storlek 34, men efter ett antal brutna tår som aldrig riktigt läkte ordentligt, så har jag 35 på vissa skor.

• eslah

Har storlek 39, är kring 174-175 cm lång så har väl inga större komplex för det.

• Mascaraklumpar

40-41. Älskar mina fötter.

• Nyfiken gul

37-39 eller rent av 40.  Allt beror på vilken typ av skor det är.

Nätta pumps kan jag ha hur små som helst typ... men arbetsskorna drar 40 för att få plats med rejäla varma sockor på vintern. (jobbar utomhus) 

gympaskorna som sitter på fötterna nu är 38 och dom finare "gå-bort-stövlarna" är det 39 i och mina skyhöga stilettklackar är det 37 på... 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Mandel

Mina växer fortfarande!

När jag var 20+ så hade jag 38/39 och nu vid 40+ så är jag på storlek 40!!!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • SecretMe

Har storlek 39 och det passar perfekt till min längd, 175 cm.

När jag var yngre hade jag komplex för mina fötter då alla kompisar hade så små jämfört med mina, att de var kortare än mig tänkte jag inte på. Skrattande

• K grrl

38,5. Röstade på 39 även om det ofta blir för stort, jag har en smal och nätt fot. Är lång och jag är nöjd med att inte vara så storfotad.

Svar på tråden kvinna, vilken skostorlek har du?