Inlägg från: Anonym (fantasten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fantasten)

HJÄLP ÄR JAG FRIGID?

Men, är inte det sexuella något som kommer och går i cykler? Jag menar varken du eller jag är ju 25 längre och det finns stunder då jag är helt ointresserad för att sedan få en period då jag är mer intresserad än annars.
    Inte går jag ingång när som helst nu förtiden. Inte som förr.

• Anonym (fantasten)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-18 15:41:00 följande:

Jo kanske har du rätt i att det går i cykler..har inte varit med om det förr bara..

Välkommen i klubben för vanliga dödliga då.
  • Anonym (fantasten)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-19 14:00:15 följande:

Jag förstår inte riktigt ditt svar..? Menar du att det är så för alla såsmåningom eller vad? För mig är det i alla fall helt nytt...därav undrar jag..och att skylla på åldern ..nja...det finns ju faktiskt dom som har sexlust långt upp i åldrarna...

Du som skrev detta "klubben för vanliga dödliga" menar du det som ett skämt ..lättsamt att du själv alltså har samma problem eller ironiserar du det..ursäkta att jag frågar..men jag bad specifikt om att inga "roliga" inlägg ang.detta göre sig besvär.

Var med i Familjeliv för flera år sedan men slutade läsa just p.g.a. alla elaka ironiska och arroganta svar till personer som verkligen har problem och är ledsna.

Ber om ursäkt om jag missförstått dig ..men om du menar att du råkat ut för detsamma hade jag uppskattat om det framgick tydligare. Tack i alla fall.

Jag menade bara att det väldigt vanligt. Jo det finns dom som har sexlust långt upp i åldrarna men, det är väl mycket prat också. Lite väl mycket skryt, tycker jag.
Svar på tråden HJÄLP ÄR JAG FRIGID?