• Q tankar

HJÄLP ÄR JAG FRIGID?

När jag tappar lusten går jag alltid tillbaka till onani.... både själv och tillsammans med partern...då brukar jag hitta mig själv igen....Att försöka hitta sin lust med tillfälliga relationer - det brukar inte fungera för mig.... de fungerar bäst när man är kåt, ekivok och lite egoistisk... sex är ingen teknik i grunden utan en känsla!! Den kan man ha, skapa, få eller ge....beroende på hur man känner!!

Ta det lungt - lek med dig själv, köp några roliga sexleksaker, titta på porrfilmer (finns så många olika- någon faller dig med all säkerhet i smaken).... och jag lovar dig...det är inget nederlag....och du blir inte fast där....variera dig - det är i allafall nyckeln till min lust!!

"Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Q tankar
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-19 17:30:05 följande:
    Jo man kan lugnt säga att jag har det mer än jäkligt stressigt mentalt just nu och har haft under de sista 4 åren..kanske detta som sakta smygit sig på.Men det känns snopet att det enda som för stunden kunde få en att "glömma" alla bekymmer var lite trevlig sex och så skall även detta nöje tas ifrån en....Ja ja ..jag får väl ge det tid.
    Tack för vänligt svar i alla fall.
    Det är inte konstigt att du inte vill - det är en stor omställning att bli singel. Landa och njut av dig själv på andra sätt och framförallt förstå dig själv!!

Att stressa fram bra sex...går inte.

Varmt lycka till!!
    "Amare et sapere vix deo conceditor"
Svar på tråden HJÄLP ÄR JAG FRIGID?